Detsamma får man väl sägaSchyssta glas!![]()
Vi har provat igenom oss mängder med glas och kommit fram till att de här är det bästa vardags allround glaset. Kör nog Orrefors difference till middagen
Detsamma får man väl sägaSchyssta glas!![]()
Ja visst är dem? Dina viner går heller inte av för hackor.Detsamma får man väl säga
Vi har provat igenom oss mängder med glas och kommit fram till att de här är det bästa vardags allround glaset. Kör nog Orrefors difference till middagen, de är ju lite finare och passar bättre med övrig dukning och vinglas
Mycket trevligt, ha en fantastisk kväll!Visa bifogad bild 83787Bollingern som dagsdryck och sedan Lanson Noble Cuvee 2000 BdB och Brut till maten (med matchande ishink), får se om det blir någon Pol Roger till 12 slaget eller om man får ta någon slatt![]()
Inte en så dålig klassiker heller! Den finns alltid i kylen hemma hos ossVisa bifogad bild 83791 Trist, äldsta dottern feber. Sumpat plånboken och det blev megastress innan gästerna kom. Hann inte hämta något roligt. Blev en klassiker som nästan alltid finns hemma.
Detsamma! Krug 2000 är alltid god, en av mina favoriter eftersom det är så tillgänglig tidigtMycket trevligt, ha en fantastisk kväll!
Kom att tänka på den Krug vertikal som jag var med på för ett antal år sedan.Detsamma! Krug 2000 är alltid god, en av mina favoriter eftersom det är så tillgänglig tidigt![]()