Senaste nytt

Champagne på tisdagar och resor utbytt mot cellgifter

Usch så trist Jessica, jag hoppas verkligen att du orkar kämpa. Ge inte upp, champagnen hägrar på andra sidan eländet och kommer smaka så mycket bättre.
Klyscha kanske, men, känner du för att träffa någon som inte har något alls med ditt vanliga liv att göra så är du välkommen att höra av dig.
Kram och lycka till

Tack Sofia!
Det ska jag ha i åtanke och det kan vara behövligt ibland att "bara få vara "frisk"" och surra om annat. ;)

Ja det där lät inte kul, kommer ihåg hur frisk och glad du var på MD80 eventet! Kämpa på!!

Förbaskat tråkigt att höra! Det låter som om du plockat det här såpass tidigt att du kommer segla galant ur det på andra sidan. Snart så är champagne-tisdagarna tillbaka och då kommer det smaka ack så mycket bättre!

Last edited:
Usch och fy, men det är ju ändå en viss tröst i bedrövelsen att prognosen verkar vara god. Har en champagneälskande bekant som gick igenom något liknade för något år sedan. Men hon pigg igen, så kämpa på.

Jag önskar dig all styrka och uthållighet du behöver för att ta dig igenom detta och komma ut på andra sidan fortfarande varandes den Jessica vi har lärt känna :)

Oj, Starkt gjort att lägga ut det så... Stor respekt för det. Är inne personligen själv i en liknande situation så jag vet hur det känns och om hur livet kastas om. Vi kämpar på tillsammans ..

Toppen