Senaste nytt

Cedergren Summertour 2015: Peking & Bogota

Jag sökte på Momondo efter hotell på ön Con Son i södra Vietnam.
Resultatet blev 6 nätter för 1 kr.
Eftersom det lät för bra för att vara sant sökte jag på Google efter hotellet samt företaget som sålde bokningen.
Efter flera bekräftade sökningar om internetföretaget samt pressmeddelande och tagit reda på att hotellet existerar så lade jag bokningen och även en bokning direkt till hotellet.
Bokningssidan drog 1 kr + några öre och eget mer.
Hotellet bad om en bekräftelse för bokningen från deras email och bokningen hos dom.
Hotellet heter Ahn Dao Hotel och landade på 3300 VND (ca 600 SEK) flr. 6.näter.
Det lät riktigt bra det, ska kolla upp de!
Tack för tips!

Så var det dags för den sista, förskjutna delen av resan mot EBG. En MR till Berlin, från Stockholm och hem imorn till Linköping via Köpenhamn. Ger gott och väl de 1600 EB som jag saknar. Blir en natt på BW hotel President för att sluka dom sista BW-poängen.

Men först tåg mot Stockholm och en liten lunch med bror på Oaxen Slip för dom 1760 kr som Swiss kompenserade mig med. Känns som att denna helg så knyts säcken ihop på ett fint sätt. På måndag börjar ett nytt liv som EBG, dock med noll planerade resor inom *A...

Så var det dags för den sista, förskjutna delen av resan mot EBG. En MR till Berlin, från Stockholm och hem imorn till Linköping via Köpenhamn. Ger gott och väl de 1600 EB som jag saknar. Blir en natt på BW hotel President för att sluka dom sista BW-poängen.

Men först tåg mot Stockholm och en liten lunch med bror på Oaxen Slip för dom 1760 kr som Swiss kompenserade mig med. Känns som att denna helg så knyts säcken ihop på ett fint sätt. På måndag börjar ett nytt liv som EBG, dock med noll planerade resor inom *A...
Väldigt bra service av Swiss! Gällde vouchern endast på Oaxen eller fanns det fler restauranger att välja mellan?

Väldigt bra service av Swiss! Gällde vouchern endast på Oaxen eller fanns det fler restauranger att välja mellan?
Valfri restaurang. Man får en voucher som man sen skickar in kvittot och sitt IBAN-nummer tillsammans med för utbetalning, se inlägg ovan. Det verkar vara standardkompensation från Swiss sida för alla mindre synpunkter på servicen. Läst om fler som fått liknande vouchers på 150 euro.

• Gilla
Reactions: Gus
Valfri restaurang. Man får en voucher som man sen skickar in kvittot och sitt IBAN-nummer tillsammans med för utbetalning, se inlägg ovan. Det verkar vara standardkompensation från Swiss sida för alla mindre synpunkter på servicen. Läst om fler som fått liknande vouchers på 150 euro.
Väldigt bra service som sagt. När jag reste mellan Dubai och Oman med Swiss i C så fick jag världens torraste och tråkigaste fralla serverad. Även fast sträckan är kort hade jag väntat mig bättre mat. Hade jag vetat om detta hade jag skickat in en reklamation!

#positivaklubben ;)
#realistiskaklubben ;)
Nej men skämt åsido så är det rätt nice med 25% extra poäng när man flyger med SAS, gratis Diners och MC är bra också imo.
Gratis att välja plats när man flyger med SAS, också nice.
I övrigt håller jag med @agehall, *G-lounger kan vara rätt smidiga att ha tillgång till. Fast track är riktigt skönt när det fungerar som det ska.

Toppen