Mig veterligen går det inte uppgradera i gate, det görs i checkin. När jag åkte tidigare tog de bara poäng, inga cash uppgraderingar erbjöds.Någon som vet vad det kostar att uppgradera i gate på Miami till Köpenhamn?
De senaste sms jag fått från SAS med erbjudande om uppgradering var 4499 SEK från go till biz, 1999 kr från go till plus, 2499 kr från plus till biz. Vet ej i danska kronorNågon som vet vad det kostar att uppgradera i gate på Miami till Köpenhamn?
Jag vet inte hur det fallit ut, men SAS har en tydlig ambition om att styra fler uppgraderingar till Plusgrade, så det är nog en klokt satsning.Får lägga ett bud på Plusgrade isf
Det beror mycket på försäljningsläget, så välj mindre populära avgångar nog bästa tipset.Har sällan fått dessa uppgradersings-SMS. Undrar hur man bär sig åt för att hamna på den listan.
Är detta Miamispecifikt? Så var det inte när jag flög från EWR i september, då gick det utmärkt att uppgradera vid gate.Mig veterligen går det inte uppgradera i gate, det görs i checkin. När jag åkte tidigare tog de bara poäng, inga cash uppgraderingar erbjöds.
Ingen aning, frågade vid checkin och de sa att de bara gjorde uppgradering vid checkin . Kan ju ha varit för att linjen var helt ny då eller att det var mer eller mindre fullt.Är detta Miamispecifikt? Så var det inte när jag flög från EWR i september, då gick det utmärkt att uppgradera vid gate.
Lite spelteori om kärran skulle visa vara full förstås och man kan leva i förhoppningen om att bli gratis uppbumpad vid gate.Ingen aning, frågade vid checkin och de sa att de bara gjorde uppgradering vid checkin . Kan ju ha varit för att linjen var helt ny då eller att det var mer eller mindre fullt.
I vilket fall bör man inte vänta till gate om det går att göra vid checkin.
Med 4h till boarding och 3 platser i Business kvar så valde jag att inte chansa i alla fallLite spelteori om kärran skulle visa vara full förstås och man kan leva i förhoppningen om att bli gratis uppbumpad vid gate.
Nej, jag har slutat chansa sedan länge och bokar business direkt, haha.Med 4h till boarding och 3 platser i Business kvar så valde jag att inte chansa i alla fall![]()