Senaste nytt

Cashupgrade i gate Miami till Köpenhamn?

Tack @palmen och @Jakob Österberg för era svar.

Har inte poäng så det räcker att uppgradera 5 personer. Får lägga ett bud på Plusgrade isf.

Har sällan fått dessa uppgradersings-SMS. Undrar hur man bär sig åt för att hamna på den listan. :confused:

• Gilla
Reactions: Gus
Får lägga ett bud på Plusgrade isf
Jag vet inte hur det fallit ut, men SAS har en tydlig ambition om att styra fler uppgraderingar till Plusgrade, så det är nog en klokt satsning.
Har sällan fått dessa uppgradersings-SMS. Undrar hur man bär sig åt för att hamna på den listan.
Det beror mycket på försäljningsläget, så välj mindre populära avgångar nog bästa tipset.

Mig veterligen går det inte uppgradera i gate, det görs i checkin. När jag åkte tidigare tog de bara poäng, inga cash uppgraderingar erbjöds.
Är detta Miamispecifikt? Så var det inte när jag flög från EWR i september, då gick det utmärkt att uppgradera vid gate.

Är detta Miamispecifikt? Så var det inte när jag flög från EWR i september, då gick det utmärkt att uppgradera vid gate.
Ingen aning, frågade vid checkin och de sa att de bara gjorde uppgradering vid checkin . Kan ju ha varit för att linjen var helt ny då eller att det var mer eller mindre fullt.
I vilket fall bör man inte vänta till gate om det går att göra vid checkin.

Ingen aning, frågade vid checkin och de sa att de bara gjorde uppgradering vid checkin . Kan ju ha varit för att linjen var helt ny då eller att det var mer eller mindre fullt.
I vilket fall bör man inte vänta till gate om det går att göra vid checkin.
Lite spelteori om kärran skulle visa vara full förstås och man kan leva i förhoppningen om att bli gratis uppbumpad vid gate.

Toppen