Senaste nytt

Cash upgrade i service disken

Ca 400 USD tror jag.

Bäst är att buda på SAS.se/upgrade
Kolla upgrade.hyperrymden.se
Vet inte hur stor variation det är, men för min nuvarande bokning i Plus är min-budet 7000SEK för Plusgrade till Business. I sammanhanget är 400USD lockande. Men det är ju en fråga om gambling... Är man redo att lägga min-bud eller mer så ger det inte sämre odds för att bli uppgraderad, men går den igenom så har man betalat mer (än 400usd). Finns ju såklart alltid möjligheten att testa på flygplatsen om plusgrade inte går igenom.

Vet inte hur stor variation det är, men för min nuvarande bokning i Plus är min-budet 7000SEK för Plusgrade till Business. I sammanhanget är 400USD lockande. Men det är ju en fråga om gambling... Är man redo att lägga min-bud eller mer så ger det inte sämre odds för att bli uppgraderad, men går den igenom så har man betalat mer (än 400usd). Finns ju såklart alltid möjligheten att testa på flygplatsen om plusgrade inte går igenom.
Man får inte heller några poäng om du uppgraderar på flygplatsen. Uppgradering på flygplatsen är endast en så kallad Comfort Upgrade.

Man får inte heller några poäng om du uppgraderar på flygplatsen. Uppgradering på flygplatsen är endast en så kallad Comfort Upgrade.
Bra poäng! (No pun intended)
Så förutsatt att man har en Plus saver så är det 3000 poäng (plus evt. 25% EBG/D uplift) för >=3500SEK. Behöver man baspoäng är det ju en stor finess.

Antalet poäng beror på destinationen. Mer till LAX än EWR t ex.
Såklart. Jag började läsa tråden några inlägg tillbaka där det pratades om just Hongkong.

Är 400USD flat rate för Plus->Business? Jag har gjort longhaul cash upgrade ett par gånger, men det var längesedan och jag kommer inte ihåg exakt vad jag betalade.

Toppen