SNIFF
Medlem
35000 tror jag.Nån som vet poängpriset?
Go => plus : 25000
Plus => business : 35000
Det är i alla fall 50000 go => business.
35000 tror jag.Nån som vet poängpriset?
Vet inte hur stor variation det är, men för min nuvarande bokning i Plus är min-budet 7000SEK för Plusgrade till Business. I sammanhanget är 400USD lockande. Men det är ju en fråga om gambling... Är man redo att lägga min-bud eller mer så ger det inte sämre odds för att bli uppgraderad, men går den igenom så har man betalat mer (än 400usd). Finns ju såklart alltid möjligheten att testa på flygplatsen om plusgrade inte går igenom.Ca 400 USD tror jag.
Bäst är att buda på SAS.se/upgrade
Kolla upgrade.hyperrymden.se
Man får inte heller några poäng om du uppgraderar på flygplatsen. Uppgradering på flygplatsen är endast en så kallad Comfort Upgrade.Vet inte hur stor variation det är, men för min nuvarande bokning i Plus är min-budet 7000SEK för Plusgrade till Business. I sammanhanget är 400USD lockande. Men det är ju en fråga om gambling... Är man redo att lägga min-bud eller mer så ger det inte sämre odds för att bli uppgraderad, men går den igenom så har man betalat mer (än 400usd). Finns ju såklart alltid möjligheten att testa på flygplatsen om plusgrade inte går igenom.
Bra poäng! (No pun intended)Man får inte heller några poäng om du uppgraderar på flygplatsen. Uppgradering på flygplatsen är endast en så kallad Comfort Upgrade.
Antalet poäng beror på destinationen. Mer till LAX än EWR t ex.Bra poäng! (No pun intended)
Så förutsatt att man har en Plus saver så är det 3000 poäng (plus evt. 25% EBG/D uplift) för >=3500SEK. Behöver man baspoäng är det ju en stor finess.
Såklart. Jag började läsa tråden några inlägg tillbaka där det pratades om just Hongkong.Antalet poäng beror på destinationen. Mer till LAX än EWR t ex.
35000 tror jag.
Go => plus : 25000
Plus => business : 35000
Det är i alla fall 50000 go => business.
Jag betalade 15000 poäng för go->plus vid incheckningen i HKG i mars 2017
Jag har gjort båda. Beror lite på vart man ska och om det är en mellanlanding innan. Man kan ju börja med att fråga vid incheckningen. Från Hongkong gjorde jag det vid incheckningen.Är det vid incheckning man fixar eller är det vid gaten?