Senaste nytt

Cap Verde (bo, upptäcka, äta och resa ståndsmässigt dit)

Gus

Medlem
Tack för god input! Hur mkt blev det i flygskatter och poäng? (Antar att ni tog bonusresa) :) kikar lite på Melia Llana Beach.
1533 kr i skatter per person och 52 500 poäng per person (vi använde två vouchers). Otroligt bra värde för poängen enligt mig.

Vi gick förbi det hotellet, det såg fint ut. :)
 
Vad är det för business class? Är det SAS Plus stuk, eller är det någon form av business-stol?
Sneglar också lite på Kap Verde för en kort solsemester i vinter.
 

char

Medlem
Ni som har varit där och bott på nåt av dom fyra Melia hotellen, vad är det som skiljer mellan dom? Det skiljer ju lite i betyg mellan hotellen, Melia Dunas Beach t ex har på google (4.2) och på Hotels (8.0). Melia Llana Beach har 4.6 / 9.0?
 

Andreas.Net

Medlem
Ni som har varit där och bott på nåt av dom fyra Melia hotellen, vad är det som skiljer mellan dom? Det skiljer ju lite i betyg mellan hotellen, Melia Dunas Beach t ex har på google (4.2) och på Hotels (8.0). Melia Llana Beach har 4.6 / 9.0?
Vi har ju bott på Melia Dunas beach två år på raken och det är en riktigt bra anläggning. Melia Llana är mer inriktat som ett vuxenhotell jag har för mig att dom har 16 års gräns, det ser dock riktigt fint ut. Alla hotellen ligger bredvid varandra.
 

Sir Lemon

Medlem
Vi har ju bott på Melia Dunas beach två år på raken och det är en riktigt bra anläggning. Melia Llana är mer inriktat som ett vuxenhotell jag har för mig att dom har 16 års gräns, det ser dock riktigt fint ut. Alla hotellen ligger bredvid varandra.
Tack! :) Hade ni all-inclusive? Isf var det hygglig nivå på käk och drinkar? Kunde man få sig en whisky före maten eller bara icke namngivna neutrala sorter?
 
Toppen