Otroligt svårt, hittar knappt tillgänlighet med KLM eller AirFrance gav upp med min bokning och tog från Köpenhamn.Jag gav upp, det kändes helt omöjligt. Jag får göra ett nytt försök med Sky, men jäklar vad svårt det är att hitta bra biljetter inom Europa som utgår från Göteborg.
Verkligen. Jag har haft en förkärlek för korta Weekends sydost (älskar Budapest, Prag, Bukarest etc) och det har funkar så jäkla smidigt med Star Alliance att åka morgonflyg ut över en långweekend och sen hem tidig eftermiddag. Har funnits massor med options med LOT, Swiss, Austrian etc. Nu är det ju bara att glömma den delen av Europa för award fares. :/Otroligt svårt, hittar knappt tillgänlighet med KLM eller AirFrance gav upp med min bokning och tog från Köpenhamn.
Men får ju hoppas att nu när SAS inte behöver "leka snällt" med sina ex-allianspartners så börjar man erbjuda egna flyg till dessa orter, om det nu finns underlag för dem.Verkligen. Jag har haft en förkärlek för korta Weekends sydost (älskar Budapest, Prag, Bukarest etc) och det har funkar så jäkla smidigt med Star Alliance att åka morgonflyg ut över en långweekend och sen hem tidig eftermiddag. Har funnits massor med options med LOT, Swiss, Austrian etc. Nu är det ju bara att glömma den delen av Europa för award fares. :/
Vol
Jag har haft en förkärlek för korta Weekends sydost (älskar Budapest, Prag, Bukarest etc)