Senaste nytt

Bye bye Star Alliance - RTW med fina flyg (och mestadels inte lika fina hotell)

JohanGE

Medlem
Vi landade ca 45 minuter tidigt i FRA, så jag har totalt 6-7 timmar här. Hade ett möte jag behövde vara med på, så började med att gå bort till FCL i A concourse.

Visa bifogad bild 151442

Kände mig inte jättehungrig, så blev ingen schnitzel just nu i alla fall, utan tog lite mat från buffen.

Visa bifogad bild 151443 Visa bifogad bild 151444


Och en anka ska man ju såklart ha! Hade hoppats att vi var tillräckligt nära påsk för att få en påskanka, men det blev denna vita. Det är åtminstone en version som jag inte har sedan tidigare.

Visa bifogad bild 151445

Nu bär det strax av mot FCT!
Lät inte som den bästa upplevelsen med LH F. Men ska man åt en optimal upplevelse är nog inte den sena flighten från ORD att föredra. Har ingen större erfarenhet själv, men när jag åkte till ORD (dagflygning) så var servicen hästlängder bättre än returen. Behövde dock inte be flera gånger om caviaren :)
 

Thornado

Medlem
Detoxar från First Class Syndrome....

50728097a07740e7d7ff9984492dcaa1.jpg

084f0e12f9f8e8bd219b74443d32b132.jpg
 

Jonas F

Medlem
Åh. ANA i första klass hade jag en bokning för två personer i i mars 2021 när man fortfarande hoppades att pandemieländet skulle vara över… Men så blev det ju inte och har tyvärr inte haft möjlighet att boka sedans dess eftersom det varit skralt med platser, framför allt om man är två.

Men tack för ett trevlig reportage!
 
Toppen