God eftermiddag från SAS lounge på GOT. Idag väntar SK166 till ARN där det blir övernattning.
Martin Gren Medlem Måndag kl 17:36 #451 God eftermiddag från SAS lounge på GOT. Idag väntar SK166 till ARN där det blir övernattning.
Martin Gren Medlem Igår kl 05:14 #452 God morgon från SAS lounge E-piren ARN. Om en stund blir det SK573 till CDG. Där väntar ett låååångt byte innan vidare färd.
God morgon från SAS lounge E-piren ARN. Om en stund blir det SK573 till CDG. Där väntar ett låååångt byte innan vidare färd.
Martin Gren Medlem Igår kl 17:18 #453 God eftermiddag från Air France Salon Lounge, Terminal 2E K-Gates på CDG. Ikväll väntar AF188 till HKG och väl där biltransport över till Shenzhen. Hinner nog bli några glas champagne innan boarding som börjar om ca 5h
God eftermiddag från Air France Salon Lounge, Terminal 2E K-Gates på CDG. Ikväll väntar AF188 till HKG och väl där biltransport över till Shenzhen. Hinner nog bli några glas champagne innan boarding som börjar om ca 5h
Rickard_O Medlem Idag kl 13:22 #454 SAS Lounge på E-piren på Arlanda Har köttbullarna blivit sämre eller är det för jag inte saltade och pepprade lite? Dagen till ära är även lillkillens första flygning, och han är kittad!
SAS Lounge på E-piren på Arlanda Har köttbullarna blivit sämre eller är det för jag inte saltade och pepprade lite? Dagen till ära är även lillkillens första flygning, och han är kittad!
Kris Medlem Idag kl 14:07 #455 Rickard_O skrev: SAS Lounge på E-piren på Arlanda Har köttbullarna blivit sämre eller är det för jag inte saltade och pepprade lite? Dagen till ära är även lillkillens första flygning, och han är kittad! Klicka för att utvidga... Härligt! Lycka till med premiären! Gött att lillens resekarriär är igång.
Rickard_O skrev: SAS Lounge på E-piren på Arlanda Har köttbullarna blivit sämre eller är det för jag inte saltade och pepprade lite? Dagen till ära är även lillkillens första flygning, och han är kittad! Klicka för att utvidga... Härligt! Lycka till med premiären! Gött att lillens resekarriär är igång.
Kris Medlem Idag kl 14:08 #456 Hälsningar från SAS lounge på Kastrup! Idag bjuds det (förutom medisterpølse) på P som i påskgarnityr. Trevligt med Hazy IPA i skålen idag.
Hälsningar från SAS lounge på Kastrup! Idag bjuds det (förutom medisterpølse) på P som i påskgarnityr. Trevligt med Hazy IPA i skålen idag.