Hälsningar från Quantas Business lounge Singapore, på väg med KLM till Bali. Stor och luftig lounge med kock som lagar varm mat i kombination med australiensiskt mousserande från en lång bemannad bardisk!
Hej från ATL Delta Sky Club concourse F. Blev insläppta efter 15 min köande. Boardingkortet fungerade inte vid insläppet. Loungedraken sa ”it’s always error when we scan SAS, I need to enter all data manually”. Loungen är inget vidare men har en bar som serverar sparkling wine (1/2 flaska champagne för 36 USD) samt har en trevlig terrass med utsikt mot plattan. Nästa flight SK930
Premiär för mig (och sällskapet) i Extime Salon Lounge på CDG. Smakfullt inredning och mysigt ställe men det var lite ståplatsvarning när vi kom men tömdes fort när ett par flyg gick.
Hälsar från Tokyo Narita JAL First Class lounge. Lyckas komma in i JALs förstaklass lounger med mitt BA Gold, trots att jag krediterar till Finnair nu för tiden i hopp om att nå Finnair Platinum nästa år. Säger また十一月 till Japan med lite ラーメン och チーズケーキ