diamond-in-the-ruff
New member
Kort stopp för mellis, Eventyr Köpenhamn.
Mycket folk.
Mycket folk.
Superenkelt att ta sig TILL loungen men att hitta tåget tillbaka (och inte fortsätta åka åt fel håll) var lite knepigare. Och nej, inte svårare pga för många drinkarmiamiflyer skrev:Lagunitas IPA på DL Sky Club ATL Concourse A/Centerpoint. Blev tyvärr inget besök på nya Cluben på D då jag inte har lust att åka tåget fram och tillbaka.Klicka för att utvidga...
Piffsan skrev:Superenkelt att ta sig TILL loungen men att hitta tåget tillbaka (och inte fortsätta åka åt fel håll) var lite knepigare. Och nej, inte svårare pga för många drinkarKlicka för att utvidga...
Perfekt för dig! Hint: återresan är till vänster via en ganska icke-sägande korridor.miamiflyer skrev:Jag bor i Atlanta, så jag känner nog till flygplatsen, får testa D-klubben på nästa resa. Mitt flyg avgick från gate A1 så A-Centerpoint var bästa alternativet.Klicka för att utvidga...
nissefalk skrev:Hej från Delta Sky Club på Ohare, stor lounge och just nu inte mycket folk, 5 timmar här innan SAS flyget till Köpenhamn lyfter, hKlicka för att utvidga...
Kul att ses på CPH och ORD!nissefalk skrev:Hej från Delta Sky Club på Ohare, stor lounge och just nu inte mycket folk, 5 timmar här innan SAS flyget till Köpenhamn lyfter, hade inget bättre för mig....Visa bifogad bild 164627Klicka för att utvidga...
CJR skrev:Kul att ses på CPH och ORD!Det var inget snack om tre timmars regel när du skulle in i Delta Sky Club?Klicka för att utvidga...
CJR skrev:Kul att ses på CPH och ORD!Det var inget snack om tre timmars regel när du skulle in i Delta Sky Club?Klicka för att utvidga...
Tre timmar innan flight. Kan kontrolleras vid entré.toer00 skrev:Lite nyfiken på det där med 3 timmar mm mm.Vem håller koll? Går personalen och klockar varandra gäst överhuvudtaget…Klicka för att utvidga...