Businessclass.se loungen 2025

Kort stopp för mellis, Eventyr Köpenhamn.

Mycket folk.

img_8242-jpeg.164536

Hälsningar från KLM Crown Lounge 25, vilket är Schengenloungen på AMS.

Loungen verkar vara av den trevligare sorten, dock är den halvtom nu och jag läste att den rymmer 500 passagerare, så det kan nog vara stimmigt bitvis.

//uploads.tapatalk-cdn.com/20250502/9ac0cf43daf9c3cb19fa1b8022ab954c.jpg

Lagunitas IPA på DL Sky Club ATL Concourse A/Centerpoint. Blev tyvärr inget besök på nya Cluben på D då jag inte har lust att åka tåget fram och tillbaka.

miamiflyer skrev:Lagunitas IPA på DL Sky Club ATL Concourse A/Centerpoint. Blev tyvärr inget besök på nya Cluben på D då jag inte har lust att åka tåget fram och tillbaka.Klicka för att utvidga...
Superenkelt att ta sig TILL loungen men att hitta tåget tillbaka (och inte fortsätta åka åt fel håll) var lite knepigare. Och nej, inte svårare pga för många drinkar

Piffsan skrev:Superenkelt att ta sig TILL loungen men att hitta tåget tillbaka (och inte fortsätta åka åt fel håll) var lite knepigare. Och nej, inte svårare pga för många drinkarKlicka för att utvidga...

Jag bor i Atlanta, så jag känner nog till flygplatsen, får testa D-klubben på nästa resa. Mitt flyg avgick från gate A1 så A-Centerpoint var bästa alternativet.

miamiflyer skrev:Jag bor i Atlanta, så jag känner nog till flygplatsen, får testa D-klubben på nästa resa. Mitt flyg avgick från gate A1 så A-Centerpoint var bästa alternativet.Klicka för att utvidga...
Perfekt för dig! Hint: återresan är till vänster via en ganska icke-sägande korridor.

Fö har Delta skrivit mer om den nya loungen här;

atlskyclub_3.jpg

Southern charm meets city flair: Delta unveils new Sky Club at Hartsfield-Jackson

The 24,000-square-foot Concourse D Club seats over 500 guests, more than any other Delta Sky Club in Atlanta.

icon_192.png

news.delta.com

SilverKris Lounge MNL. Nästa flight TK85 mot IST. Därefter TK1783 mot CPH. Sista två flighter på en Star Alliance 117-ticket som efter många om och men blev ombiljetterad efter SAS inträde till SkyTeam.

img_7329-jpeg.164640

nissefalk skrev:Hej från Delta Sky Club på Ohare, stor lounge och just nu inte mycket folk, 5 timmar här innan SAS flyget till Köpenhamn lyfter, hKlicka för att utvidga...

nissefalk skrev:Hej från Delta Sky Club på Ohare, stor lounge och just nu inte mycket folk, 5 timmar här innan SAS flyget till Köpenhamn lyfter, hade inget bättre för mig....Visa bifogad bild 164627Klicka för att utvidga...
Kul att ses på CPH och ORD!

Det var inget snack om tre timmars regel när du skulle in i Delta Sky Club?

CJR skrev:Kul att ses på CPH och ORD!Det var inget snack om tre timmars regel när du skulle in i Delta Sky Club?Klicka för att utvidga...

Ja detsamma det är alltid trevligt att träffa forum medlemmar live...Nej inget problem med det, scannade boarding kort och välkomnades in

CJR skrev:Kul att ses på CPH och ORD!Det var inget snack om tre timmars regel när du skulle in i Delta Sky Club?Klicka för att utvidga...

Lite nyfiken på det där med 3 timmar mm mm.

Vem håller koll? Går personalen och klockar varandra gäst överhuvudtaget… //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.png

Fin utsikt över rullbanorna från Delta Sky Lounge San Francisco.

Oerhört kul att se dubbel take-off samtidigt som två parallella inflygningar är på ingång. Tråkigt nog, missade jag att ta en bild på det.

img_8451-jpg.164673

God kväll från American Airlines Flagship First Lounge på ORD. Skulle flugit hem med SAS, men det flyget är ca 4-5 timmar försenat. SAS bokade om till British Airways i stället. Varför de gjorde så begriper jag inte, men ska bli kul att testa BAs senaste business produkt på deras 777-300.

dsc_3374-jpg.164674

Godmorgon från Pontus, mycket folk här och på Arlanda denna morgon.

img_7871-jpeg.164679

Back