Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

Premium lounge Qatar på suvarnabhumi
Fantastiskt god mat. Tror jag är själv här för tillfället.
1000043594.jpg

@CJR : Väldigt udda av SAS att boka om till BA för en simpel 4-timmars försening. Verkar som att SK944 kommer anlända CPH 3h15min sent vilket så klart är en hel del men ingen överdriven försening trots allt. Fick du ingen förklaring till detta?

P.S. Har American öppnat en international first class del för loungen i Chicago? Fick för mig att de hade en flagship lounge öppen för business/sapphire såväl som first/emerald? Men att first-delen stängdes för ett tag sedan.
@AABack2ARN Mycket märkligt och ingen förklaring har jag fått. Jag var inte själv och en kompis fick samma ombokning och jag hörde på ORD att någon annan blivit ombokad till Icelandair.

God kväll från American Airlines Flagship First Lounge på ORD. Skulle flugit hem med SAS, men det flyget är ca 4-5 timmar försenat. SAS bokade om till British Airways i stället. Varför de gjorde så begriper jag inte, men ska bli kul att testa BAs senaste business produkt på deras 777-300.
OT: Kan det ha att göra med Newarks stora problem de senaste tio dagarna? Det rapporterades mycket om Newark i helgen i amerikansk TV.
Jag antar att SAS flyttar folk till olika städer för att de ska kunna flygas hem? Min mammas SAS-flyg blev inställt för tio dagar sedan, och hon blev ombokad med United via London.

Toppen