Med Diamant så kan du lyxa med gratis fest-dryck ombord, och arrival-barista om du känner för det.Hälsningar från SAS Guldlounge CPH. Det behövs bra kaffe när man har diamantfeber eftersom jag är nära att kliva över gränsen inom kort. Men har ingen plan på vad som händer efter det eller om det finns någon motivering egentligen att jaga in ett diamant som jag gjort - då det är i stort sett ingen skillnad mot guld. Så tack till dagens barista i CPH!
Det är därför jag gör ”det här”. Jag tänker att kostnaden tjänas in rätt så snabbt (eller inte). Men man kan inbilla sig det iallafall varje gång man beställer in något ”gratis” från vagnen eller CPH-baristanMed Diamant så kan du lyxa med gratis fest-dryck ombord, och arrival-barista om du känner för det.
”Byta flyg samma dag” kan också vara värdefullt?Det är därför jag gör ”det här”. Jag tänker att kostnaden tjänas in rätt så snabbt (eller inte). Men man kan inbilla sig det iallafall varje gång man beställer in något ”gratis” från vagnen eller CPH-baristan
Ja det är det absolut och visst kan det ge lite extra guldkant. Men jag reser/flyger alltid privat och ingenting överhuvudtaget i jobbet. Därför får jag sällan behov av att byta avgång. Men självklart är det en bekvämlighet. Nu i KLM Crown Lounge AMS innan det är dags för returen till ARN via CPH”Byta flyg samma dag” kan också vara värdefullt?
Men ja, i allmänhet är EBD förmånerna utöver de man får som Guld ganska tunna.