Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tempel Lounge BER, väntar på SK2678 till ARN tillsammans med @Sussane och @Tommy
Damen vid registreringen sa att vi var välkommen men hon kunde inte läsa våra boardingkort.
Utöver oss är det två personer som gästar loungen, två personer arbetar en receptionist och en som plockar bort disken, inget har haft behov av att fyllas på.

Visa bifogad bild 156734

Vin, öl, läskoch stark sprit
Visa bifogad bild 156735Visa bifogad bild 156736

Frukost med kallskuret, röror och lite grönsaker.

Visa bifogad bild 156737

Känns som LH loungen Visa bifogad bild 156738

Bröd @GOTBound även gluten fritt
Visa bifogad bild 156739

Jag är ju den personen som tycker att det var bättre förr, LH senator loungen känns betydligt öppnare och har bättre utsikt över banan.samt bättre utbud på frukosten, kl är 11,15 och de har fortfarande frukost här i Tegel Loungen.
Nu fick vi info om att vår gate blir A7, blir över 200 steg att glädja sig över.
Tack för uppdatering! Ser ut att vara samma leverantör av snacks och slickepinnar som Lufthansas lounge. Dröjer någon vecka innan jag får möjlighet att besöka själv.

Hej från JAL First lounge på Haneda kort hopp till Seoul där flyget hem imorgon går med LOT, trevlig lounge att slå ihjäl 8 timmar i....

jalhndlounge1.jpg
jalhndlounge2.jpg
jalhndlounge3.jpg
jalhndlounge4.jpg
jalhndlounge5.jpg

Nu i Seoul startade i Singapore loungen som är väldigt bra, i stort sett samma som alla Singapore lounger, de slängde dock ut oss då de stängde ett par timmar mitt på dan så nu hos Asiana som inte alls är lika bra, men en ny variant på den Japanska ölmaskinen, glaset fylls underifrån....

LOT försenad med strax över 2 timmar hoppas på mer försening så vi kanske missar anslutning till Landvetter och kan få in 600 EURx 2 i försening, elakt att tänka så, ja, helt klart....

seould beer tap.jpg

Hälsningar från Eventyr som är ovanligt tom idag kanske därför man stoppat PP.
Nu på g till GLA via LHR och förstås CCR.

Hur har beläggningen blivit i tredepartsloungerna efter Sep 1 på CPH? Det verkar vara överfullt på några som följd av att de ej längre kan hänga i SAS Business loungen.

Hur har beläggningen blivit i tredepartsloungerna efter Sep 1 på CPH? Det verkar vara överfullt på några som följd av att de ej längre kan hänga i SAS Business loungen.
Såg på något annat forum att det hade varit fullt på Eventyr (vilket det fått dem att stoppa/begränsa PP).
Tycker även sista året det tidvis varit för mycket folk på Eventyr.

Hälsningar från BA-LOUNGEN i Glasgow.
20240907_131900.jpg

Edit: Har varit i denna lounge många gånger, men inte lagt märke till att de har lite trevliga singelmalts att erbjuda. I min mening idag bättre än vad man får i GF T5 LHR. Efter jag gick därifrån så drog de för draperiet för "whiskey hörnan".

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen