Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fijne dag van KLM Crown Lounge (#25) AMS. Man måste ju ha en destination också, denna blev idag Amsterdam Zuid och mer specifikt Wurst und Schnitzelhaus. Nu inväntas SK1550 till CPH om ett par timmar.
Djäklar vad hungrig jag blev!
Vilken tog du?

Hei fra SAS Gold CPH, där det kl 19 återstår en hörna med muffins och några upphälld glas Cava vid barristan.
20240901_191009.jpg

Hvordan får man nu indtræde i loungen med SK billet? Crown 25 og 52 bliver vel de nye BC.se hotspots meeting places? Kunne du arrangere et BC.se hjørne et sted i loungerne a la dem vi havde i alle de Skandinaviske lufthavne "when the going was good"? :cool:
Det gick fint att blippa in sig med EBG/EBD och SK-biljett. Ett lyft jämfört med *A-loungen en trappa upp (delvis för att man slipper just gå en trappa upp).

Sitter nu i SAS loungen på GOT som Senator med LOT biljett. Inget synns på varken LOT, M&M eller *A sidan om att jag logiskt sett skulle ha tillgång men de automatiska grindarna släppte på mig och det var tydligt på konsolen att jag bara hade möjlighet till en gäst (som EBG på boarding card finns också för hela familjen).

Så man får anta att LOT löst sitt eget avtal såhär efter skiftet.

Tempel Lounge BER, väntar på SK2678 till ARN tillsammans med @Sussane och @Tommy
Damen vid registreringen sa att vi var välkommen men hon kunde inte läsa våra boardingkort.
Utöver oss är det två personer som gästar loungen, två personer arbetar en receptionist och en som plockar bort disken, inget har haft behov av att fyllas på.

IMG_0626.jpeg

Vin, öl, läskoch stark sprit
IMG_0627.jpeg
IMG_0628.jpeg

Frukost med kallskuret, röror och lite grönsaker.

IMG_0629.jpeg

Känns som LH loungen
IMG_0630.jpeg

Bröd @GOTBound även gluten fritt
IMG_0631.jpeg

Jag är ju den personen som tycker att det var bättre förr, LH senator loungen känns betydligt öppnare och har bättre utsikt över banan.samt bättre utbud på frukosten, kl är 11,15 och de har fortfarande frukost här i Tegel Loungen.
Nu fick vi info om att vår gate blir A7, blir över 200 steg att glädja sig över.

Last edited:
Tempel Lounge BEE, väntar på SK2678 till ARN tillsammans med @Sussane och @Tommy
Damen vid registreringen sa att vi var välkommen men hon kunde inte läsa våra boardingkort.
Utöver oss är det två personer som gästar loungen, två personer arbetar en receptionist och en som plockar bort disken, inget har haft behov av att fyllas på.

Visa bifogad bild 156734

Vin, öl, läsk,
Visa bifogad bild 156735Visa bifogad bild 156736

Frukost med kallskuret, röror och lite grönsaker.

Visa bifogad bild 156737

Känns som LH loungen Visa bifogad bild 156738

Bröd @GOTBound även gluten fritt
Visa bifogad bild 156739

Jag är ju den personen som tycker att det var bättre förr, LH senator loungen känns betydligt öppnare och har bättre utsikt över banan.samt bättre utbud på frukosten, kl är 11,15 och de har fortfarande frukost här i Tegel Loungen.
Nu fick vi info om att vår gate blir A7, blir över 200 steg att glädja sig över.
Vänta nu, ska @Tommy flyga SAS? Man slutar då aldrig förvånas! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen