Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

Status
Stängd för vidare inlägg.
GOT på väg mot ARN

IMG_5018.jpeg

Hälsningar från The Lounge på GOT och nyrenoverad sedan jag var här sist innan pandemin.
Mycket folk och de flesta verkar ut och resa på semester.

Edit: Ser att man inte har någon starksprit längre, brukade de inte ha det på gamla Vinga loungen?
Jo, i The Lounge brukar det finnas en finare groggbuffé med de finaste spritsorterna som går att hitta till det lägsta inköpspriset, dock har de alltid haft Jäger.

Hälsning från Roysl silk E pir.
Gick efter några om och men att klämma in 6 pers fördelade på 2 lounger tack vare mitt nya senatorkort.
Sambo och 2 barn i SQ loungen. ( där DOM ursäktade sig så mycket, varpå jag ursäktade mig och sa att jag självklart känner till reglerna och förstår)
Jag och 2 barn här. (1 undantag, nästa gång avgift på 1 barn)

EVA var tvärstopp för mig och mina 2 barn.

Hälsning från Roysl silk E pir.
Gick efter några om och men att klämma in 6 pers fördelade på 2 lounger tack vare mitt nya senatorkort.
Sambo och 2 barn i SQ loungen. ( där DOM ursäktade sig så mycket, varpå jag ursäktade mig och sa att jag självklart känner till reglerna och förstår)
Jag och 2 barn här. (1 undantag, nästa gång avgift på 1 barn)

EVA var tvärstopp för mig och mina 2 barn.
Tack för att du är med och bidrar till försämringar inom loungeinträden!

Sätt er på en resturang om ni inte har rätt till inträde, sen att sitta och "skryta" om det här.
Vi har redan sett försämringar med att man inte kan gästa någon som inte är på samma flight, nästa blir väl att man tar bort gästfunktionen helt när sånt här jävla beteende fortgår...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen