Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

Status
Stängd för vidare inlägg.

Tommy

Medlem
Hälsningar från LAX Alaskan lounge på väg till LAS
IMG_6744.jpeg

Jannes

Medlem
Uppdatering: Köade 15 min, och kommer hinna avnjuta 3 öl av en helt underbar bar-personal, som undrar ifall vi fick vänta länge och tycker man kunde släppa på fler pers för deras del.
Bloggaren visade sig vara en semi-kändis inom F1-världen, och visade sig vara förutsägbart dryg, sådär som många ”YouTube-influencers” verkar vara.

Johan Gott

Medlem
Uppdatering: Köade 15 min, och kommer hinna avnjuta 3 öl av en helt underbar bar-personal, som undrar ifall vi fick vänta länge och tycker man kunde släppa på fler pers för deras del.
Bloggaren visade sig vara en semi-kändis inom F1-världen, och visade sig vara förutsägbart dryg, sådär som många ”YouTube-influencers” verkar vara.

Före detta förare med svenskt efternamn och Finlandssvensk pappa?

caberg

Medlem
detta låter som Kym Illman haha

Johan Gott

Medlem
Hahah, nej han är ju kul (och någon jag hade kännt igen). Detta var någon som nöjt sig med att ta bilder och vars namn jag vet för det stod på hans visitkort på utsidan av väskan.

Ja han passar nog inte in på din beskrivning så bra egentligen.

Hur var loungen? Jag ska besöka den i höst så blir lite nyfiken.

Jannes

Medlem
Ja han passar nog inte in på din beskrivning så bra egentligen.

Hur var loungen? Jag ska besöka den i höst så blir lite nyfiken.
Förutom kö in, så verkade den bra. Stora fönster ut mot plattorna, välfungerande bar och verkade som uppskattad mat också (åt inte nåt själv). Helt klart värt ett besök, och man trivs lätt en timme, två ifall man duschar och käkar också.

mha321

Medlem
Förutom kö in, så verkade den bra. Stora fönster ut mot plattorna, välfungerande bar och verkade som uppskattad mat också (åt inte nåt själv). Helt klart värt ett besök, och man trivs lätt en timme, två ifall man duschar och käkar också.
Har den fortfarande cook to order på käk utöver buffén?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen