Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

Status
Stängd för vidare inlägg.

nissefalk

Medlem
Dagens sista stop innan jag går tillbaka till Cathay, AA First, har ni begränsat med tid på Heathrow T3 gå till Cathay, den är bäst, de stänger dock 17:30 så efter det rekommenderar jag Qantas som öppnar sin restaurang 17:30 men loungen i sig är öppen betydligt tidigare, skall tilläggas att jag nu varit i alla First lounger, har man bara access till business så är Cathay DEFINITIVT bäst
IMG_3508.jpeg
IMG_3509.jpeg
IMG_3511.jpeg

lillemannen

Medlem
Dagens sista stop innan jag går tillbaka till Cathay, AA First, har ni begränsat med tid på Heathrow T3 gå till Cathay, den är bäst, de stänger dock 17:30 så efter det rekommenderar jag Qantas som öppnar sin restaurang 17:30 men loungen i sig är öppen betydligt tidigare, skall tilläggas att jag nu varit i alla First lounger, har man bara access till business så är Cathay DEFINITIVT bäst
Är du mätt nu? :p

Fredde18

Medlem
God morgon från Monteverdi lounge på Milano Malpensa. Detta blir ett nerköp i den nya världen om man fortsätter köra SAS (eller KLM som idag). Lufthansas lounge här är ju ljusår bättre, både vad gäller utbud på ät och drickbart och framförallt trevligare miljö…
Tur LH körde sin status-match så jag har senator ett litet tag i alla fall.

Nästa stopp är ju Amsterdam och där blir det väl andra bullar i deras hemma-lounge i stället.

EgOscar

Medlem
IMG_0963.jpeg

Piemonte Lounge på Turin - Caselle. Basic på flera sätt: papperstallrikar, plastbestick, mat värms upp i micro (!) men samtidigt god lokal mat, viner från regionen och färsk frukt. Aprikos med på bild för att visa den lokala frukten men också för skala.

Svenskt AMEX plat gav fast track access utan app eller Scan.

011430121

Medlem
Thai Royal på BKK mycket lungt i loungen, kan nog räkna besökarna på två händer, sklilnad mot kvällen med TG alla avgångar

Väntar på TG556 till SGN som var en A320 när jag bokade i veckan blev det 787-8 fick plats 11B rad 1-10 saknas på TG förutom de med F Igår blev det en 777-200 som skall utföra flygningen, idag är det åter en 787-8

I loungen serverades en mycket välsmakande kycklingrätt med grönsaker och cashewnötter

IMG_0301.jpeg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen