Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2023

Status
Stängd för vidare inlägg.

pep

Medlem
Dasman Lounge i Kuwait (KWI). Herligt, exotisk udbud af mad. Masser af softdrinks. Tør som en tvebakke. Halvdelen af de besøgende er i rygerummet. Cigaretter må være billige, ingen ryger mere end halvdelen af en smøg, før den bliver skoddet. Venter på Saudia til Jedda kl 3 a.m.
 

CJR

Medlem
God morgon från SAS Guld Arlanda. Hyffsat lugnt när standardfrukosten intas.

DSC_2348.JPG
 

pep

Medlem
Videre på min Arabiske færd: Al Fursan lounge in Jedda must be a Mecca for lounge goers: it is the largest Skyteam lounge worldwide. A first class section provides even a cigar room and a date bar. Slumber rooms, caphes, authentic Arabic food stations, sports room, restaurants. Also, a piano podium is at disposition. På datebaren sad jeg og lurede, men der skete intet. Til sidst måtte jeg nøjes med dadlerne (der er mange varianter) og en kop kaffe :)
Om en time går flyveren (Saudia) til BKK. Har fra midnat op til 17 timer i Skylounge, så vær velkommen. Kan gæste 2. Flyver tilbage til Riyadh i morgen eftermiddag
 

Jonas F

Medlem
Hej från Henan Regency Resort Boracays VIP-lounge.

Vi uppgraderade till en juniorsvit när vi kom hit och fick då veta att den här loungen fanns. Konstigt att inte skriva något om det på hemsidan som en säljande förmån som ingår i sviterna. Vi har varit själva här flera av kvällarna. Så även ikväll.

Trevligt med lite tilltugg och drinkar i alla fall! Perfekt att glida in efter att ha tittat på en vacker solnedgång precis utanför.

IMG_5830.jpeg

IMG_5831.jpeg

IMG_2674.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen