Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2023

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_5061.jpeg

Ett något filosofiskt inlägg;
United Club LHR T2, något kontroversiellt för detta forum, rankar jag United högre än Singapore Air både ur ett mat och dryck perspektiv samt även ambience.
När det gäller framförallt dryck utklassar United Singapore Air.

En lounge jag kommer sakna när SAS lämnar Star Alliance.

Idag serverades, av glutenfria alternativ: ris, bbq kycklinglårfilé med tomat och bönor samt en vegansk curry vilka båda höll en bra nivå för att vara en lounge,

Last edited:
Nja jag håller med dig helt.
Har aldrig tyckt Singapore levererar något speciellt på LHR.
Baren på United är min domän.

Visa bifogad bild 147028
Ett något filosofiskt inlägg;
United Club LHR T2, något kontroversiellt för detta forum, rankar jag United högre än Singapore Air både ur ett mat och dryck perspektiv samt även ambience.
När det gäller framförallt dryck utklassar United Singapore Air.

En lounge jag kommer sakna när SAS lämnar Star Alliance.

Idag serverades, av glutenfria alternativ: ris, bbq kycklinglårfilé med tomat och bönor samt en vegansk curry vilka båda höll en bra nivå för att vara en lounge,

Hälsningar från en välbesatt United Polaris lounge SFO. Ett besök på ca 1 h så 30 min väntetid till à la carte-delen lockade inte. Parkerade mig istället vid den utmärkta buffédelen och fokuserade på några delar av kostcirkeln som SAS inte brukar bjuda så mycket på ombord. Vinurvalet höjer sig helt klart över vanliga mängden, bl.a. ett rött från Napa i $30-40-klassen, extremt ovanlig prisklass på icke-champagne i lounger!
IMG_6357.jpeg

IMG_6354.jpeg

IMG_6355.jpeg

IMG_6356.jpeg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen