Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2023

Status
Stängd för vidare inlägg.

011430121

Medlem
SAS Guld på ARN Väntar på direkt flyg till BCN SK1811

IMG_2054.jpeg
 

pep

Medlem
Hilsen fra den nyere Gold/Platinum Lounge i Doha ved gate C14. Den er 3 gange større end de andre Gold/Platinum Lounges i A pieren. Vi er kun ca. 5 pax her, men kapaciteten er vel 2-300. Overkapaciteten betyder at jeg har et rend af loungestaff efter mig. De forsøger hele tiden at "please" mig, men jeg er faktisk helst fri....Idag er der "deep cleaning", her er så rent og sterilt. Lidt som i Al Maha, hvor jeg går hvileløst rundt...What Happened to all the Fun in The World...?
 

pep

Medlem
...stadig i samme lounge i Doha. Har 13 timer at slå ihjel, så jeg savner jer på BC. Det nye her er, at det pludsligt styrter ned og tordner voldsomt udenfor! Det er så galt, at golfturneringen udenfor (Qatar Masters) lige nu er aflyst. Iflg. staff har det ikke regnet her siden februar.
Jeg selv? Jeg skal via Kuwait såmænd til BKK til en B2B Mileage run for at forsøge at opgradere mit FB guld til platinum. Bygger på en errorfare med Saudia. En tur der er sund for leveren :)
 

Attachments

  • WIN_20231026_14_23_37_Pro.jpg
    WIN_20231026_14_23_37_Pro.jpg
    186,4 KB · Visningar: 71

Glenn E

Medlem
Loungen på Doubletree Shanghai Pudong har vin x 2 och Tsingtao. Litet utbud av mat. Men vi
är mätta så det räcker efter flyget SK997 hit utan internet.
Visa bifogad bild 146990
Jag bodde där under 2019. Då fanns det 4 sorters vin och sparkling + bra buffe. Sedan var det höga tornet karantänshotell fram till förra året och utbudet minskade. Tyvärr tydligen inte samman utbud som innan pandemin.
Får man fortfarande en svit som HHD?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen