Businessclass.se loungen 2023

Hej!

Jag har bokat en resa med 3 byten. Hela resan är en kombination av både Business och Economy klasser. Jag undrar om jag får tillgång till loungerna på alla mellanlandningar eller hur fungerar det när man både har Business och Economy biljetter?

storbokstav skrev:Det som räknas är klassen för den sträcka som går från den flygplats där loungen finns.Klicka för att utvidga...
Ok, så om jag flyger Vienna till Milano economy, så har jag inte tillgång till Lounge i Vienna även om resan till Vienna var med Business från Stockholm?

Hej från Lufthansa LHR. Väskproblem och sas personal lyser med sin frånvaro.

pxl_20230504_113346768-jpg.142094

Hej från United Club Austin. En helt ok lounge. Bemannad bar med mycket gratisdricka. Chicken tacos, soppa och focaccia. Nackdelen är att den är rätt liten lounge utan fönster.

20230505_134245-jpg.142107

Hej från Polaris SFO. Rätt mycket folk idag, men det droppar så sakteliga av.

Dagens skumpa är Lanson, och all dryck serveras i värmda glas.

33405d6c-7064-4e5f-b99a-409c39cd9407-jpeg.142155

Hej från ARN T5 SAS GOLD. Rätt mycket folk, men går ändå att hitta sittplats.

Väntar på SK1020 som ska ta mig till Skellefteå, som utförs av SmartLynx (debut för mig).

ilon skrev:Så var det dags för nästa vätskepaus, denna gång i Swiss Senator lounge concourse E i Zurich.Klicka för att utvidga...
Lite lustigt är det, bartendern som jobbar nu (en kille i 55årsåldern från Turkiet) pratar i princip ingen engelska alls. Tur att jag kan hjälpligt med tyska så man kan konversera med honom ändå.

Back