Ok, så om jag flyger Vienna till Milano economy, så har jag inte tillgång till Lounge i Vienna även om resan till Vienna var med Business från Stockholm?storbokstav skrev:Det som räknas är klassen för den sträcka som går från den flygplats där loungen finns.Klicka för att utvidga...
Det är korrekt.Wescey skrev:Ok, så om jag flyger Vienna till Milano economy, så har jag inte tillgång till Lounge i Vienna även om resan till Vienna var med Business från Stockholm?Klicka för att utvidga...
Fotboll imorgon, eller håller inte hjärtat?Rickard_O skrev:Lite pasta och GTs att värma upp med innan SK1407 för en helg av stökigheter i Köpenhamn!Visa bifogad bild 142126Klicka för att utvidga...
Bara kom! 1996 var sista året AIK såg en vinst i Malmö för allsvenskan!011430121 skrev:Fotboll imorgon, eller håller inte hjärtat?Klicka för att utvidga...
@lillemannen du har ju haft förmånen att fått träffa mig vid några tillfälle, men nu är det slut med den förmånen!lillemannen skrev:Bara kom! 1996 var sista året AIK såg en vinst i Malmö för allsvenskan!Klicka för att utvidga...
Ya ya bara 3-1011430121 skrev:@lillemannendu har ju haft förmånen att fått träffa mig vid några tillfälle, men nu är det slut med den förmånen!Klicka för att utvidga...
Lite lustigt är det, bartendern som jobbar nu (en kille i 55årsåldern från Turkiet) pratar i princip ingen engelska alls. Tur att jag kan hjälpligt med tyska så man kan konversera med honom ändå.ilon skrev:Så var det dags för nästa vätskepaus, denna gång i Swiss Senator lounge concourse E i Zurich.Klicka för att utvidga...
har du väl gått redan. Sitter här en stund till.Doctor-X skrev:Visa bifogad bild 142155Hej från ARN T5 SAS GOLD. Rätt mycket folk, men går ändå att hitta sittplats.Väntar på SK1020 som ska ta mig till Skellefteå, som utförs av SmartLynx (debut för mig).Klicka för att utvidga...