Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2023

Status
Stängd för vidare inlägg.

Taggen

Medlem
Hälsningar från Premier lounge Ngruah Rai, Bali. Halva Asien har access så här är fullt.

B305D61A-28DA-4FCA-A2D5-CB6850C12130.jpeg
 

GOTATH

Medlem
Traditionsenligt dubbelbesök här i Aten. Aegean lounge och Lufthansa lounge. Aegean var nyrenoverad med förbättrad mat och i Lufthansas var det lika bra som vanligt (förutom herren som tog mat med händerna). Strax mot FRA och ARN med nya Heimat-upplevelser!
f673d33322255a8366d96233bb92961a.jpg
ac235d05f43005826bbda90d1f141394.jpg


04e2862773188bec041c1ad4a3bdb8ab.jpg
 
Last edited:

trekker

Medlem
Hej från GF, på väg hem efter kundbesök. Måste slå ett slag för Elizabeth Line, lämnade kunden kl 12.30 10 minuters promenad från Oval tunnelbanestation och hade ett glas champagne i loungen 13.45. Chicken Tikka Masala att beställa, undermålig med enbart 2 kycklingbitar. Samma mat i buffén där den även kunde hettas upp med färsk chilli från hälsobuffen (salladsbuffen).

Är här någr timmar till om någon är här.

20230110_134851.jpg
20230110_143512.jpg
20230110_145242.jpg
 

Kris

Medlem
Traditionsenligt dubbelbesök här i Aten. Aegean lounge och Lufthansa lounge. Aegean var nyrenoverad med förbättrad mat och i Lufthansas var det lika bra som vanligt (förutom herren som tog mat med händerna). Strax mot FRA och ARN med nya Heimat-upplevelser!
Gärna med en ingående recension av Heimat-upplevelserna! Det behövs såhär i vintermörkret. :)
 

GunnR

Medlem
Hej, skall flyga Thai med businessbiljett och bla då vistas på KUL och BKK. På KUL finns Plaza Premium Lounge men kommer jag in där utan att betala? Och hur är det på BKK? Enligt Thai är alla lounger stängda men enl Star Alliance lounge finder finns några öppna. Sen undrar jag också om det är som jag läst att det som businessresenär går att få gratis massage på BKK. Kanske fel grupp att fråga i men jag har inte lyckats hitta nån bättre.
 

Ge We

Medlem
I Bangkok är flera lounger öppna. Bl a THAI Airways Prestige lounge. Det är THAIs bästa lounge. Tror att flera andra Royal Silk lounger från THAI också är öppna. Har du *G har du Singapore Airlines fina lounge som är öppen. Även Turkish Airlines har en bra lounge som är öppen. Det vimlar av lounger på flygplatsen i Bangkok. Tidigare hade THAI en Royal Spa lounge med massage möjligheter. Vet inte om den är kvar eller om den försvann under pandemin.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen