Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2023

Status
Stängd för vidare inlägg.

011430121

Medlem
SAS Guld på ARN, väntar på SK1415 till CPH och efter en kort väntan så blir det SK775 till MPL
Var bokad på direktmaskinen ARN-MPL, när jag bokade var det SAS som skulle utföra flygningen, det ändrades till SmarLynx jag bokade om för 475kr för att slipp åka med SmartLynx, tyvärr blir det med dem på hemresan NCE-ARN
IMG_1814.jpeg
 

Xpressen

Medlem
ORD skall med SK946 till ARN, vet vilken besättning det blir, nämligen samma som ut i måndags, kan inte få bättre.

Polaris loungen började med en sallad från buffén
Visa bifogad bild 144518

Sedan en burgare från restaurangen, tog en timme att få den pågrund av att beställningen fallit ut ur systemet.

Visa bifogad bild 144519
Slog mig häromdagen vilken nedgång polarisburgaren har gjort, minns pre pandemin när det var både bacon och stekt ägg på!
 

mha321

Medlem
Det gick att beställa, plus några andra tillbehör, samt att välja vilken ost man önskar, jag valde blu cheese tror han räknade upp fyra olika
De har gjort som flygbolagen - tagit bort vad som ingår som standard och gjort det tillgängligt som tillval. Som tur är så är tillvalen fortsatt gratis i polaris. Och det finns faktiskt fler att välja på än vad som fans när det var en "standardburgare".
 

011430121

Medlem
De har gjort som flygbolagen - tagit bort vad som ingår som standard och gjort det tillgängligt som tillval. Som tur är så är tillvalen fortsatt gratis i polaris. Och det finns faktiskt fler att välja på än vad som fans när det var en "standardburgare".
Jag vet inte om det skiljer något mellan flygplatserna, min rapportering gäller ODR
När jag var på IAD i våras vill jag minnas att de frågade inte vad man ville ha.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen