Ricci
Medlem
Tyvärr inte, men det var trevligt och gott.Krug tillbaka?
Tyvärr inte, men det var trevligt och gott.Krug tillbaka?
Lite offtopic men on topic, varför måste CPH loungeutbud (förutom Mikkeller) vara sp bedrövligt jämfört med ARN eller tom HEL?
Jag har ilandsproblem med gäster via CPH kommande lördag, åker SAS och de tror de kommer att ha jubel med mitt diamantkort samt Amex. Vet ej hur jag borde styra loungevistelsernahahaha jag är kört
EDIT: vi har 4 timmars layover, oops! Finns det bra restaurang landside i närheten CPH?
Lite offtopic men on topic, varför måste CPH loungeutbud (förutom Mikkeller) vara sp bedrövligt jämfört med ARN eller tom HEL?
Jag har ilandsproblem med gäster via CPH kommande lördag, åker SAS och de tror de kommer att ha jubel med mitt diamantkort samt Amex. Vet ej hur jag borde styra loungevistelsernahahaha jag är kört
EDIT: vi har 4 timmars layover, oops! Finns det bra restaurang landside i närheten CPH?
...eller proev VELKOMMEN | Restaurant Kastrup Strandpark med udsigt til Sverige.Lite offtopic men on topic, varför måste CPH loungeutbud (förutom Mikkeller) vara sp bedrövligt jämfört med ARN eller tom HEL?
På tal om utsikt mot Sverige......eller proev VELKOMMEN | Restaurant Kastrup Strandpark med udsigt til Sverige.
Vad är det är som är ”så bra” på Arlanda och ”så dåligt” i Köpenhamn?
...eller proev VELKOMMEN | Restaurant Kastrup Strandpark med udsigt til Sverige.
Jag tycker de är likvärdiga i utbud.
om du har 4 tim på dig tag dig till Kystens Pärla
Café Kystens Perle - Café, restaurant og selskabslokaler
Åk en station med tunnelbana till Kastrup, gå ned till vattnet. Har ni tid över gå tillbaka till flyget.
Nej - CPH har intet der kommer i naerheden af Pontus - det skulle da lige vaere Mikkeler, men det er jo "kun" en barPontus, helt enkelt, mot SAS guld lounge på cph. Kanske jag har missat nån bättre lounge på cph.