Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2022

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite offtopic men on topic, varför måste CPH loungeutbud (förutom Mikkeller) vara sp bedrövligt jämfört med ARN eller tom HEL?

Jag har ilandsproblem med gäster via CPH kommande lördag, åker SAS och de tror de kommer att ha jubel med mitt diamantkort samt Amex. Vet ej hur jag borde styra loungevistelserna :D hahaha jag är kört

EDIT: vi har 4 timmars layover, oops! Finns det bra restaurang landside i närheten CPH?

Vad är det är som är ”så bra” på Arlanda och ”så dåligt” i Köpenhamn?

Lite offtopic men on topic, varför måste CPH loungeutbud (förutom Mikkeller) vara sp bedrövligt jämfört med ARN eller tom HEL?

Jag har ilandsproblem med gäster via CPH kommande lördag, åker SAS och de tror de kommer att ha jubel med mitt diamantkort samt Amex. Vet ej hur jag borde styra loungevistelserna :D hahaha jag är kört

EDIT: vi har 4 timmars layover, oops! Finns det bra restaurang landside i närheten CPH?

Jag tycker de är likvärdiga i utbud.

om du har 4 tim på dig tag dig till Kystens Pärla
Café Kystens Perle - Café, restaurant og selskabslokaler

Åk en station med tunnelbana till Kastrup, gå ned till vattnet. Har ni tid över gå tillbaka till flyget.

a167b427122ce9bb47c8bc467f57f54d.jpg

Hej från United Polaris IAH.
Slut på champagne, den konspiratoriskt lagde funderar på om det är en besparingsåtgärd.
Snart lite käk och sen hemåt med UA46 till FRA.

...eller proev VELKOMMEN | Restaurant Kastrup Strandpark med udsigt til Sverige.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen