Remington Steele
Medlem
Gjorde jag och Lorden också sist, bara för attSnabb Lounge on Arrival, Arlanda Sas T5…. Bara för att, det var länge sen
Gjorde jag och Lorden också sist, bara för attSnabb Lounge on Arrival, Arlanda Sas T5…. Bara för att, det var länge sen
Krug tillbaka?Hälsningar från AA Flagship lounge First dinning MIA.
Visa bifogad bild 127411
Jag fattar inte riktigt. Själv har jag ingen koll på något, lyckades inte ladda upp alla dokument digitalt för att få boardingkort i mobil osv, ändå sker samma sak både i incheckning och vid boarding: ALLA sällskap/enskilda före mig tar evigheter medan undertecknad har uträttat sitt ärende på under en minut. (Hade det varit kö i seguridad hade det väl varit samma sak men där har jag ändå lite rutin på att plocka ur datorer och eventuella vätskor, ta av mig bältet och tömma fickorna.)Hej från Pontus ARN T5. Just nu bara jag och en gäst till här, rätt lugnt på flygplatsen i stort.
Idag sker utresan till LAX i den statusmatchkvalificerande bokningen med Finnair som jag gjorde i november.
Rostbiffmackan är helt okej och Nespolino i glaset, som de haft länge, får de gärna fortsätta med. Visa bifogad bild 127430Visa bifogad bild 127431