Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2022

Status
Stängd för vidare inlägg.

Tommy

Medlem
Hälsningar från PRG kontrakt loungen är ganska enkel här men rymlig
image.jpg
 

GOTATH

Medlem
ARN SAS guld loungen väntar på en försenad SK716 till HEL
Från Stockholms city tog det 1,5 timme med bil till ARN idag det var många trafikolyckor både norr och södergående på E4.
blomkålssoppa serveras, även ett trist utbud på grönsallader, nu på jättestora papperstallrikar.

Visa bifogad bild 136471

Nästa vecka är porslinet tillbaka!
Valde fel lounge idag läser jag!

Hej från Pontus på väg till London!
f689d0830f0af1741ec2024e6bb1091e.jpg


Skickat från min SM-A705FN via Tapatalk
 

sembl

Medlem
Då sitter man i nya Chelsea på Jfk T8. Just nu är vi 4 pers i loungen. Mitt flyg till SFO i Flagship First är 3h sent pga personalbrist. Hade hellre sovit längre nu på morgonen men fick en push notis halvägs ut till JFK.

Nåväl, det får bli en tuppis och en dusch istället här.
 

Attachments

  • PXL_20221210_102702035.jpg
    PXL_20221210_102702035.jpg
    118,8 KB · Visningar: 93

Kris

Medlem
Hälsningar från loungen på Crowne Plaza 'Copenhagen'. Sju sorger senare... Minns det som ett trevligt utbud med spetsig buffé pre covid. Nu var det mest missär. Damsugare/studenterbrød, soltorkade tomater och korvstumpar o_O Men en snebajer går ju inte att misslyckas med....

20221210_175400.jpg


20221210_180749.jpg
 

TjudöBoy

Medlem
På SAS Gold lounge Arlanda T5 å njuter av lite mat på papptallrik med träbestick, tydligen en liten vattenläcka som uppstått vid renovering:rolleyes:
Nåja de går väl bra ändå, sallad å lite blomkålssoppa är helt ok. Väntar på flyget till Tallinn för en dag på Viking XPRS för lite lotsresor så man håller behörigheterna i skick;)
Plötsligt händer det eller hur var det nu... länge sedan man såg en sådan här i loungen, bordsgrannen har en på sin väska iaf:)
IMG_2884.jpg
 

Tonton

Medlem
Hej från Sheba Cloud 9 lounge i Addis Ababa ä.

Haft några timmar på stan, och har nu tagit mig till loungen för att chilla lite.

Hotellet som Ethiopian bjöd på denna gången var inte så roligt, även om den låg bättre till.

Rekommenderar alla att inte bara stanna på flygplatsen, utan också passa på att kika på Addis när man har vägarna förbi :)

01:35 blir det avgång till Vien.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen