Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2022

Status
Stängd för vidare inlägg.

mha321

Medlem
Vilket lyft. United club domestic vid c123 på ewr. Riktig mat på buffén plus mack-buffé. Bemannad bar. Barista. Verkligen inte saker man är van vid i en United Club i USA.

Nästan? så det är värt att gå över hit om man flyger sas plus och inte kommer i polaris. Definitivt värt att gå hit även om man flyger från andra änden av terminal c.
4b1893e71866b62db147a1d8fb9a9a9b.jpg
 

Tomas E

Medlem
Hälsningar från ett regnigt Madrid och Iberias Dalì lounge i T4. Som vanligt en rymlig och bra business-lounge med en varierad spread av kallt och varmt. Valde mest förrätts-saker med sparrissoppa mm. Cavan serverades idag i vanliga vinglas.

89336D89-7C3C-4B4D-83F3-FD446931FD44.jpeg

Idag har jag lärt mig att det är lång kö till Pradomuseet även med förköpt biljett och att många typer av stenplattor på Madrids trottoarer, åtminstone vid regn, är helt inkompatibla med mina (väl begagnade) skor - det blev glashalt! Har inte hänt hemma.
Igår kunde jag konstatera att det gick att dumpa incheckat bagage kvällen innan och få boardingkort, helt i enlighet med online-infon. Men det kan vara så att IB bara erbjuder den tjänsten på MAD. Dessutom verkar arrivals-loungen vara permanentavvecklad. Jag lyckades denna gång matcha bilder från beskrivningar 2019 med en stängd dörr och på korttidshotellet loungen hörde ihop med var de rätt säkra på att det inte finns någon arrivals-lounge. Gränsen för att utnyttja den var enligt uppgift flighter på 4 h, vilket exakt är tidtabellstiden ARN-MAD. Men det var då det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen