Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2022

Status
Stängd för vidare inlägg.
BBE53C56-2D7C-4D35-B149-361122D4CA14.jpeg

Nästintill tom Vinga lounge GOT…

Hello från Cathay First LHR T3.

Första gången jag är här, och troligen sista på ett tag då jag inte kommer kvalificera till Finnair Plus Platinum som jag (likt många andra här, tror jag) matchade till för ett år sedan.

Restaurangdelen är riktigt trevlig, tar inte många minuter att få nylagad kantonesisk mat till bordet, och gott är det.
20221009_102948.jpg

Sent from my SM-G991B using Tapatalk

Good morning från United Club LAX T7.

Jag är i väldigt god tid på flygplatsen för avfärd till Las Vegas där några dagars jobbevenemang väntar. Kunde ändå inte sova så bestämde mig för att checka ut vid 6 och ta shuttlen.

Jag hade tänkt besöka Star Alliance-loungen på TBIT men jag har lite problem med en fot så vill gärna undvika att gå mer än nödvändigt. Å andra sidan var frukosten här alldeles utmärkt, utöver det vanliga beståndet även tacobetonat i form av salsa, guacamole, nån slags köttfärssås och riven ost.

Dessutom är ju terrassen här helt okej, samt att de har slutat att ta $5 för finölen (som man ju kan skylla på jetlag för att få dricka såhär dags).
a80c0bdc39cd9792f75b9b39b7880f0b.jpg

Sent from my SM-G991B using Tapatalk

Hälsningar från Palma de Mallorca (PMI) Sala VIP Formentor, som ligger vid gateområde D. Det finns tre lounger i Schengen-delen av PMI, alla PP, alla IB/BA-kontrakterade och alla Aena-drivna. Så jag antog att de borde vara rätt likvärdiga och valde den vid ”mitt” gateområde. För en PP-lounge överraskade de positivt med att ha många olika smårätter som självplock, även sådant som kanske inte är typisk tapas, som mini-varmkorv med bröd och spaghetti carbonara.
0B9C51DE-56DA-4FDC-A7CD-C87C4B27EBE0.jpeg

3DA4800F-9EEB-4C90-9F2A-E967420559E5.jpeg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen