Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2021

Status
Stängd för vidare inlägg.
Glad första advent från SJ lounge Göteborg!
433a78fe876db0a35cf3a54ecf6371cc.jpg

Hälsningar från Vinga lounge på Landvetter. OK utbud och halvfullt. SAS-loungen bredvid är fortfarande stängd, ifall någon undrar. ;) Landvetter är inte mina vanliga jaktmarker men idag blir det GOT-BRU-LHR.

Säga vad man vill om Brussels Airlines (inga Eurobonus-poäng i flera bokningsklasser, oftast inte så imponerande ombord), men Business/*A Gold-incheckning utan kö, fast track med noll kö (rejäl kö och skylt som angav 15 min till den vanliga) och loungeaccess även på ”outstation” är ju saker som man har praktisk nytta av. Gör ju en resa i ekonomiklass med *A Gold klart dräglig.
8FBCF9A9-2D8B-4387-AC3C-BC8D5995B070.jpeg

Last edited:
Hälsningar från Vinga lounge på Landvetter. OK utbud och halvfullt. SAS-loungen bredvid är fortfarande stängd, ifall någon undrar. ;) Landvetter är inte mina vanliga jaktmarker men idag blir det GOT-BRU-LHR.

Säga vad man vill om Brussels Airlines (inga Eurobonus-poäng i flera bokningsklasser, oftast inte så imponerande ombord), men Business/*A Gold-incheckning utan kö, fast track med noll kö (rejäl kö och skylt som angav 15 min till den vanliga) och loungeaccess även på ”outstation” är ju saker som man har praktisk nytta av. Gör ju en resa i ekonomiklass med *A Gold klart dräglig.
Visa bifogad bild 123895
I fredags vid 10.00 sa den skylten också 15 min. Mitt stoppur visade 30 min innan jag var igenom.

Hälsningar från Brussels Airlines The Loft i Bryssel. Covid-pass obligatoriskt för att bli insläppt, men på vanligt belgiskt manér håller man sig lugn även om landet är mörkrött på kartorna. Är man fortfarande lite nervös över läget botas det bäst med en kvällstida boeuf bourguignon. Vill man bli lugnad av Leffes sällskap går det så klart också, men jag avstod denna gång.
73EF54C5-E80E-4860-BF29-F5D4D0BD9B44.jpeg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen