Dreamliner
Medlem
Hej från Executive Loungen Hilton Slussen. Fullt men inte överfullt. Trevligt att se ut över Stockholmsstressen.....
Vad menar du? Halva stan slutade jobba 13:30 och resten drog vid 16. Vi var några tappra kvar dock.Hej från Executive Loungen Hilton Slussen. Fullt men inte överfullt. Trevligt att se ut över Stockholmsstressen.....
Tycker alltid alla i Stockholm springer och stressar i tunnelbana och trafiken. Jag som ibland behöver stanna upp och fundera var jag ska får sura blickar och är i vägen.Vad menar du? Halva stan slutade jobba 13:30 och resten drog vid 16. Vi var några tappra kvar dock.
Vände precis i dörren. ÖverfulltHej från Executive Loungen Hilton Slussen. Fullt men inte överfullt. Trevligt att se ut över Stockholmsstressen.....
Blev överfullt när ett stort gäng Amerikanskor kom in precis efter mitt inlägg.Vände precis i dörren. Överfullt![]()
Ja, så kul är det inte att åka tunnelbana eller köra bil så det vill man få överstökat snabbt.Tycker alltid alla i Stockholm springer och stressar i tunnelbana och trafiken. Jag som ibland behöver stanna upp och fundera var jag ska får sura blickar och är i vägen.
Förstår det. Bor man på fel ställe så har man mer än 5min från jobbet och hem....eller 10min om man hämtar på fritis.....Ja, så kul är det inte att åka tunnelbana eller köra bil så det vill man få överstökat snabbt.
Hoppas det är bättre på söndag då jag är här igen...Blev överfullt när ett stort gäng Amerikanskor kom in precis efter mitt inlägg.