Hoppas det är bättre på söndag då jag är här igen... Här igen. Bara drygt 10pers här idag.
D Dreamliner Medlem 3 November 2019 #1 661 Dreamliner skrev: Hoppas det är bättre på söndag då jag är här igen... Klicka för att utvidga... Här igen. Bara drygt 10pers här idag.
Dreamliner skrev: Hoppas det är bättre på söndag då jag är här igen... Klicka för att utvidga... Här igen. Bara drygt 10pers här idag.
G Golfkillen Medlem 4 November 2019 #1 664 Guld-loungen på Kastrup igen, måndag morgon, mycket folk men min kära barista väger upp. Väntar på SK613 som skall ta mig till Geneve, som kommer bli min måndagsbuss några månader framöver.
Guld-loungen på Kastrup igen, måndag morgon, mycket folk men min kära barista väger upp. Väntar på SK613 som skall ta mig till Geneve, som kommer bli min måndagsbuss några månader framöver.
SeaPlanePilot Medlem 4 November 2019 #1 665 Hej från British Airways Lounge Singapore! Joseph Perrier - fråga så får du. Bordeauxen Vieux Raquine årgång 2016 var den tråkigaste av de tre. Shirazen i mitten vann. Å så de vita, intressanta alla tre! Kungsräkor med chilikrabbsås - gott! Mellanrätt Mums!
Hej från British Airways Lounge Singapore! Joseph Perrier - fråga så får du. Bordeauxen Vieux Raquine årgång 2016 var den tråkigaste av de tre. Shirazen i mitten vann. Å så de vita, intressanta alla tre! Kungsräkor med chilikrabbsås - gott! Mellanrätt Mums!
IPC_Mataveri Medlem 5 November 2019 #1 666 Hälsningar från ARN T5 guld på väg till VIE med OS318. Slutdestination idag blir HND med NH206. Idag finns det bifftomater samt jordgubbar i loungen.
Hälsningar från ARN T5 guld på väg till VIE med OS318. Slutdestination idag blir HND med NH206. Idag finns det bifftomater samt jordgubbar i loungen.
SeaPlanePilot Medlem 5 November 2019 #1 667 Hej från Galleries First Heathrow T5! Hygglig bordeaux Likaså hygglig bourgogne Herrejösses! Nu överträffar GF sig själv - 12 år gammal Saint-Émilion som har allt av det goda mogna jag gillar Sååå vacker
Hej från Galleries First Heathrow T5! Hygglig bordeaux Likaså hygglig bourgogne Herrejösses! Nu överträffar GF sig själv - 12 år gammal Saint-Émilion som har allt av det goda mogna jag gillar Sååå vacker
IPC_Mataveri Medlem 5 November 2019 #1 668 Hälsningar från ett regnigt VIE terminal G Senatorloungen på väg med ANA.
D Dreamliner Medlem 5 November 2019 #1 669 Hej från Executiveloungen Hilton Helsinki Airport. Kallt och blåsigt här idag. Men snöfritt
doc Medlem 5 November 2019 #1 670 Hälsar från Aviator Stockholm Arlanda Lounge. Väntar på QR172 till Doha.