Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan säkert stämma. Jag har inte så mycket underlag, bara tredje gången sedan semestern men på de gångerna har jag varken fått sittplats eller wrap. (har bara erfarenhet av den på Stockholm c, var länge sedan jag var i någon av de andra).

Vad gäller utrymme så är SJ medvetna om loungen på Stockholm C är överbelastad främst i rusningstid. Enligt personalen för nåt år sen hade man diskussioner med Jernhusen men det verkade lite mörkt med att få utökad yta tyvärr.
 

mha321

Medlem
Vad gäller utrymme så är SJ medvetna om loungen på Stockholm C är överbelastad främst i rusningstid. Enligt personalen för nåt år sen hade man diskussioner med Jernhusen men det verkade lite mörkt med att få utökad yta tyvärr.
Det låter som ytterligare ett sätt där den är ungefär lika som SAS T4. De har ju också pratat om expansion och renovering ungefär hur länge som helst :)
 

possum

Medlem
Lufthansa Business Lounge på ATH. Betydligt mindre än de andra *G-loungerna här men utbudet av mat och dryck gör det värt att trängas lite :)
 
Hej från Lufthansa Senator loungen på K München. SAS loungeansvariga skulle verkligen ta ett besök här. Gulaschsoppa, mini hakse, potatismos, Spätzle mm mm. Mycket gott efter två kvällar på Oktoberfesten.
 
Hej från First Class Lounge i Munchen. Ganska angenämt här med personal som ser till att man trivs.
image.jpg
image.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen