Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.
God kväll from TPG, Singapore. Ute och galenflyger. Just kommit tillbaka från HKG med SQ nya Suites. Inte så mycket flygande över upplevelsen, mer hotellrum. Krug i all ära men vilken crew SQ har. Saknar nog motstycke även på bättre hotell.

F725EAEE-3014-4C5F-85DD-4898E757DEC1.jpeg

888FE583-E255-408A-B8C3-D0896C1D3DBC.jpeg

TPR* ;) Jag tog ett av telefonrummen och sov, personal kom till och med fram med filt och kudde.
Jag har inte sovit ordentligt de senaste 24 timmarna :confused::confused: eller vad det nu är. Du vet ju att jag var på väg till BKK redan imorse. Sov bara stötvis till HKG och tillbaka men nu väntar 7 timmar på Aerohotel T1.

Fet nackdel med TPR att de inte har vilorum men efter renoveringen kanske. Konstigt med tanke på hur många flyg som landar på morgonen.

Jag har inte sovit ordentligt de senaste 24 timmarna :confused::confused: eller vad det nu är. Du vet ju att jag var på väg till BKK redan imorse. Sov bara stötvis till HKG och tillbaka men nu väntar 7 timmar på Aerohotel T1.

Fet nackdel med TPR att de inte har vilorum men efter renoveringen kanske. Konstigt med tanke på hur många flyg som landar på morgonen.

Gör som jag - skippa hotellet och betala 100kr för pooltillgång istället ;) Solstolarna vid poolen var utmärkta :D

Serendib Loungen her i Colombo er en herlig, lille lounge med udsigt ud til startbanerne. Har faaet bad og en gang krydret fiskeret. Nu starter boarding med UL til Jakarta. Desvaerre vistnok kun en A321.

Var det nån status update kring renoveringsarbetet? Har de börjat i någon av loungerna? Fanns nån kommunikation uppe om det?

Plaza Premium i CGK T3. Kun faa gaester og masser af varme retter. Skal med MH her til aften til KUL, hvor jeg skal sove i Golden Lounge naar Premier League kampene slutter

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen