TPR*God kväll from TPG, Singapore. Ute och galenflyger. Just kommit tillbaka från HKG med SQ nya Suites. Inte så mycket flygande över upplevelsen, mer hotellrum. Krug i all ära men vilken crew SQ har. Saknar nog motstycke även på bättre hotell.
Visa bifogad bild 98170
Visa bifogad bild 98171
Jag har inte sovit ordentligt de senaste 24 timmarnaTPR*Jag tog ett av telefonrummen och sov, personal kom till och med fram med filt och kudde.
Jag har inte sovit ordentligt de senaste 24 timmarnaeller vad det nu är. Du vet ju att jag var på väg till BKK redan imorse. Sov bara stötvis till HKG och tillbaka men nu väntar 7 timmar på Aerohotel T1.
Fet nackdel med TPR att de inte har vilorum men efter renoveringen kanske. Konstigt med tanke på hur många flyg som landar på morgonen.
En aning svårt då jag bokat 2200-0500. Inte mycket sol då.Gör som jag - skippa hotellet och betala 100kr för pooltillgång iställetSolstolarna vid poolen var utmärkta
![]()
Var det nån status update kring renoveringsarbetet? Har de börjat i någon av loungerna? Fanns nån kommunikation uppe om det?Jag har inte sovit ordentligt de senaste 24 timmarnaeller vad det nu är. Du vet ju att jag var på väg till BKK redan imorse. Sov bara stötvis till HKG och tillbaka men nu väntar 7 timmar på Aerohotel T1.
Fet nackdel med TPR att de inte har vilorum men efter renoveringen kanske. Konstigt med tanke på hur många flyg som landar på morgonen.