Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från the dining room på SFO United Polaris

Attachments

• 538E8FA1-AC49-4C02-8349-280B95B78483.jpeg
    538E8FA1-AC49-4C02-8349-280B95B78483.jpeg
    69,5 KB · Visningar: 162
Min ranking av lounger på Heathrow (T2, T3 och T5) som man kan besöka som Star Gold eller OWE:
1. Cathay Pacific First (T3)
2. Qantas (T3)
3. United Club (T2)
4. Air Canada (T2)
5. Singapore Airlines (T2)
6. Galleries First (T5)
7. American Airlines First (T3)
8. Galleries First (T3)
9. Senator (T2)

Personligen tycker jag bägge Galleries First loungerna skall upp några pinnhål och jag föredrar den i T3 för den i T5. Dock verkar det ha blivit betdyligt mer folk i GF T3 på senaste tiden och då märker man att loungen inte är så stor.

American Airlines First T3 har ryckt upp sig och det finns en del personal som är väldigt service minded där, men den är ju trist som bara den i synnerhet om det är mycket folk.

Personligen tycker jag bägge Galleries First loungerna skall upp några pinnhål och jag föredrar den i T3 för den i T5. Dock verkar det ha blivit betdyligt mer folk i GF T3 på senaste tiden och då märker man att loungen inte är så stor.

American Airlines First T3 har ryckt upp sig och det finns en del personal som är väldigt service minded där, men den är ju trist som bara den i synnerhet om det är mycket folk.
Sedan Cathay öppnade sin nya lounge har jag faktist aldrig besökt någon av de andra loungerna på T3, har helt enkelt kännts onödigt. Men om GF till och med försämrats verkar jag gjort helt rätt, den brukade vara ganska lugn när jag var där varje vecka för några år sedan.

Hej från Avianca VIP lounge i BOG. Ganska tråkig lounge, ser mest ut som en stor matsal. Vi kom inte in i Avianca’s VIP Lounge även om vi reser med LH First. Kollade på StarAlliance hemsida och det verkade stämma. Trist att LH inte har bättre avtal. Nu får vi hoppas på en bra upplevelse på LH 543 istället.
c9d074d8ee1c03cd65eb7bb73fbc42ed.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen