Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
I star alliance loungen på LAX. Terrassen är stängd för rengöring, vad gjorde du egentligen @fcx? :)

Dagens flight är överbokad med 5 pers (SAS till Stockholm) och jag blev nedgraderad till gångsäte i plus och det gick inte att bli tillbakaflyttad till min ursprungliga plats som jag bokat för 4 månader sedan och var incheckad på igårkväll.

Kan bli en intressant flight det här. Finns ju stone ipa i loungen och ok käk.

I star alliance loungen på LAX. Terrassen är stängd för rengöring, vad gjorde du egentligen @fcx? :)

Dagens flight är överbokad med 5 pers (SAS till Stockholm) och jag blev nedgraderad till gångsäte i plus och det gick inte att bli tillbakaflyttad till min ursprungliga plats som jag bokat för 4 månader sedan och var incheckad på igårkväll.

Kan bli en intressant flight det här. Finns ju stone ipa i loungen och ok käk.

Från business till plus? Eller bara från ditt valda säte i plus till annat säte i plus? (typ var du uppe och vände i business med en plusgrade eller cu som gjorde att du tappade platsen?)

Från business till plus? Eller bara från ditt valda säte i plus till annat säte i plus? (typ var du uppe och vände i business med en plusgrade eller cu som gjorde att du tappade platsen?)
Första raden i go vid fönster, till gångplats i plus. På sas språk courtesy upgrade, för mig ensures downgrade. Hela go och plus kabinen är full enligt expertflyer men 3 blockade säten i business.
Jag är fock frivillig på att få denied boarding om de skickar hem mig med LH F från SFO istället :)

Nu har de öppnat upp terassen igen efter städning. Air France landade nyss och Asiana startade samtidigt. Maffigt med dessa A380!
20180512_124645.jpg
20180512_124657.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen