Jonas C
Medlem
JaOm man flyger HKG-ARN, är det fortfarande frullen med skumpa i SQ-loungen som gäller?
JaOm man flyger HKG-ARN, är det fortfarande frullen med skumpa i SQ-loungen som gäller?
I star alliance loungen på LAX. Terrassen är stängd för rengöring, vad gjorde du egentligen @fcx?
Dagens flight är överbokad med 5 pers (SAS till Stockholm) och jag blev nedgraderad till gångsäte i plus och det gick inte att bli tillbakaflyttad till min ursprungliga plats som jag bokat för 4 månader sedan och var incheckad på igårkväll.
Kan bli en intressant flight det här. Finns ju stone ipa i loungen och ok käk.
Första raden i go vid fönster, till gångplats i plus. På sas språk courtesy upgrade, för mig ensures downgrade. Hela go och plus kabinen är full enligt expertflyer men 3 blockade säten i business.Från business till plus? Eller bara från ditt valda säte i plus till annat säte i plus? (typ var du uppe och vände i business med en plusgrade eller cu som gjorde att du tappade platsen?)
Ses vid gaten. Kommer in med 1419.Hej från CPH guld lounge. SK1420 till ARN sedan vidare mot HKG
Yoggi, smörgås, croissant, fejkade ägg, kalkon, musli och ur äckligt kaffe och vedervärdig juice
Har du tur får du samma crew som jag. "Ska du ha något?" på ett klassiskt, danskt otrevligt manér.Hej från CPH guld lounge. SK1420 till ARN sedan vidare mot HKG
Yoggi, smörgås, croissant, fejkade ägg, kalkon, musli och ur äckligt kaffe och vedervärdig juice
Fantastiskt... åker både i plus och har diamant. Då lär servicen va sämst. De förutsätter alla är sjukt ha-galnaHar du tur får du samma crew som jag. "Ska du ha något?" på ett klassiskt, danskt otrevligt manér.