Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
86250FF7-136E-4726-B6CF-0149BAEB1C2B.jpeg

Hej från Bisnis Lounge i Belgrad. Helt ok, ljust och rent. Två varma rätter, salladsbuffe och ett stort utbud av lokala kryddade spritsorter förutom öl, vin och softdrinks. Mycket bättre än förväntat efter att ha upplevt en hel del ganska tråkiga lounger i östeuropa.

Hej från LH Senator loungen vid K gaterna på München. Skulle ha stannat längre i LH cafét, det är lugnare och trevligare där och riktigt bra tapas idag.

Visa bifogad bild 79978

Hej från Bisnis Lounge i Belgrad. Helt ok, ljust och rent. Två varma rätter, salladsbuffe och ett stort utbud av lokala kryddade spritsorter förutom öl, vin och softdrinks. Mycket bättre än förväntat efter att ha upplevt en hel del ganska tråkiga lounger i östeuropa.
Låg den i terminal 1?

Jag flyger med Lufthansa nästa helg och tror det är från terminal 2. Smidigaste sättet att ta sig emellan? Hur lång tid tar det?

Änterligen morgon, tror att @Kricka @Tommy @IPC_Mataveri och jag har sovit dåligt inatt när vi har ett fullspäckat program idag, vi sitter i BA lounchen på Aberdeens flygplats och väntar på Loganair LM 032 till Kirkwall som flygs av en SAAB 340, från Kirkwall Loganair LM 433 till Glasgow även denna flygning är en SAAB 340.
Sedan blir det med BA 1487 till LHR från Glasgow och är en A321 väl i LHR så tar vi BA 786 till ARN idag är det en A319
Vi firar fredagen med lite olika drycker, ni förstår vem so dricker Cola Zero
2242B355-ED48-4338-8756-CE7643B9FE41.jpeg

Låg den i terminal 1?

Jag flyger med Lufthansa nästa helg och tror det är från terminal 2. Smidigaste sättet att ta sig emellan? Hur lång tid tar det?

Jag tror terminalerna är sammanbyggda, LH's incheckning ligger i T1 men pass- och säkerhetskontrollen är i T2 (en våning upp). Ta höger direkt efter Taxfreen så ligger den vid Gate A4, ca 2 minuter.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen