Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsning från CX nyaste lounge i Hong Kong, The Deck. Det är ju gamla Cathay Dragons lounge som är renoverad, är nu en klassisk Cathay Pacific business lounge.
Väntar på CX253 till LHR, men har några timmar kvar till det är dags för att gå ombord.
20180926_093605.jpg

Godmorgon från Pontus!
Kan gästa 1 till 08:00.

Visa bifogad bild 79968

Jag lämnade Pontus kl 7:10 för vidare flyg. Var inte alls nöjd med servicen, fick vänta länge tills jag gick o fråga om det är self service eller bordservice, hängde ingenting därefter heller för en stund.
Får bli mitt sista Pontusfrukost, SK guld loungen istället tills jag ser ny posting med bättre frukostutbud och service hos Pontus. Dinnermenyn är däremot okej

Jag lämnade Pontus kl 7:10 för vidare flyg. Var inte alls nöjd med servicen, fick vänta länge tills jag gick o fråga om det är self service eller bordservice, hängde ingenting därefter heller för en stund.
Får bli mitt sista Pontusfrukost, SK guld loungen istället tills jag ser ny posting med bättre frukostutbud och service hos Pontus. Dinnermenyn är däremot okej
Håller med dig. Jag har slutat besöka Pontus för frukost.

Annars kan man ju alltid ta en sväng bort förbi T4!
d3097f884e1ff97afe11af3d31c9d291.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen