Uppenbarligen har du inte varit på Sollefteå/Kramfors flygplats.Väntar på att klockan ska gå... måste vara Sveriges minsta och tråkigaste flygplats i min mening![]()
Haha, jo, jag bodde faktiskt i Kramfors under många år. Hade helt glömt bort den flygplastenUppenbarligen har du inte varit på Sollefteå/Kramfors flygplats.
Håller med dig. Jag har slutat besöka Pontus för frukost.Jag lämnade Pontus kl 7:10 för vidare flyg. Var inte alls nöjd med servicen, fick vänta länge tills jag gick o fråga om det är self service eller bordservice, hängde ingenting därefter heller för en stund.
Får bli mitt sista Pontusfrukost, SK guld loungen istället tills jag ser ny posting med bättre frukostutbud och service hos Pontus. Dinnermenyn är däremot okej
Annars kan man ju alltid ta en sväng bort förbi T4!Jag lämnade Pontus kl 7:10 för vidare flyg. Var inte alls nöjd med servicen, fick vänta länge tills jag gick o fråga om det är self service eller bordservice, hängde ingenting därefter heller för en stund.
Får bli mitt sista Pontusfrukost, SK guld loungen istället tills jag ser ny posting med bättre frukostutbud och service hos Pontus. Dinnermenyn är däremot okej
Livskvalitet.Annars kan man ju alltid ta en sväng bort förbi T4!
![]()