Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snabbvisit lufthansa business lounge på Berlin Tegel. Nu frukost. Väntar på swiss ner till Zürich och sen hem till Arlanda.

20171203_084122-1.jpg

Hej från loungernas lounge, dvs Aspire Schippol. Helt fullt tills jag till slut hittade ett bord, maten under all kritik. Dagen startade I ett rasande tempe med ett sms från Lufthansa 6.36 imorse vid frukosten - Flyget hem inställt, dvs den lugna morgonen blev en halvtimmes telefon med Lufthansa på ett premiumnummer som troligen kostade ca 5 kronor minuten. Nåväl, ombokad via FRA med kortare restid.

20171204_175823.jpg

Danang International. Den nye CIP lounge er herlig, nu 6 mdr. gammel. Tydeligvis lavet forud for netop overståede APEC meeting her i Byen. Man kan købe sig adgang for 25 USD. Er på vej til RGN via BKK med PG (Bangkok Airways). Opgraderet til 3A da det eneste alternative sæde uden nabo var sidste række på flyet. Første gang jeg rejser med PG fra en destination hvor de ikke selv har lounge.

Hälsningar från en av världens sämsta 3e-parts lounger, Aviator CPH. Resan börjar bra där jag inte tillåts använda fast track på min Business för att Iberia inte är medlem längre. När jag kommer till nya Relaxium släpps jag inte in trots att Iberia hänvisat mig dit och förpassas hit. *Pust* Jag har mailat dem förövrigt och förväntar mig kompensation för security debacklet iaf.

Attachments

• 1512479096087299813420.jpg
    1512479096087299813420.jpg
    51,5 KB · Visningar: 138
Hälsningar från en av världens sämsta 3e-parts lounger, Aviator CPH. Resan börjar bra där jag inte tillåts använda fast track på min Business för att Iberia inte är medlem längre. När jag kommer till nya Relaxium släpps jag inte in trots att Iberia hänvisat mig dit och förpassas hit. *Pust* Jag har mailat dem förövrigt och förväntar mig kompensation för security debacklet iaf.
Aspire er en tand ringere...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen