Jambalaya?011430121 skrev:@palmenflytta dettainlägg till vad serveras..........hittar inte den trådenDriver SAS med oss passagerare detta serveras i SAS Guldlounge idag i CPH , det finns ingen skylt vad det är, vågar inte ta detta för de frågar alltid på akuten vad man senast och jag vill inte säga sanningen för en gångs skull, jag vet inte.Visa bifogad bild 68382Klicka för att utvidga...
Också på CPH. Sitter numera i C5-gate lounge efter att ha fått återvänt från bussen som skulle tagit oss till planet. Teknik på kärran och nu vettesjutton om man kommer hem ikväll.011430121 skrev:Har kommit till CPH, SMS plingade och meddelade att SK1428 till ARN är 30 min sen.Klicka för att utvidga...
Nära att träffad så ny info 22,00 på er avgångDavid skrev:Också på CPH. Sitter numera i C5-gate lounge efter att ha fått återvänt från bussen som skulle tagit oss till planet. Teknik på kärran och nu vettesjutton om man kommer hem ikväll.Klicka för att utvidga...
Ny info 23:15. Alltså om 3 min...011430121 skrev:Nära att träffad så ny info 22,00 på er avgångKlicka för att utvidga...
Vi blir ytterligare 30 min sen på grund av mycket trafik in till Arlanda!David skrev:Ny info 23:15. Alltså om 3 min...Klicka för att utvidga...
Och vi har precis fått nytt plan. Ny avgångstid 23:50.011430121 skrev:ViVi blir ytterligare 30 min sen på grund av mycket trafik in till Arlanda!Klicka för att utvidga...
Trevlig resaDavid skrev:Och vi har precis fått nytt plan. Ny avgångstid 23:50.Klicka för att utvidga...
Tack. Är efter en natt på Clarion nu åter i terminalen...011430121 skrev:Trevlig resaKlicka för att utvidga...
Hälsa Fritz!Johan_Roos skrev:Priority Pass loungen på Domodedovo airport. A-gate sidan.Pannkakor, scramble, flingor, juice, läsk, öl, lite bröd och allmänt rysk intedning (brunt o beige).Tattigt nog så kunde man inte nyttja Swiss lounge trots EBD och LH metall i C klass.Stannade till här. Får traska bort till Austrian lounge snart. Den är inte heller bra...Klicka för att utvidga...
Kom Ni inte iväg?David skrev:Tack. Är efter en natt på Clarion nu åter i terminalen...Klicka för att utvidga...
Nix... byte flygplan och saknad crew, sen inställt. Ny bokning 8:20 nästa dag, 100DKK i matvoucher och en natt på Clarion. Hann nästan till mötet kl 10 hos kund (10 min sen). Tre kollegor fick åka 11:30 istället då de är statuslösa, var förklaringen vid disk. Två fick bo på Radisson Scandinavia, en som stod med mig vid disken bodde även han på Clarion - vet ej om det spelade in.011430121 skrev:Kom Ni inte iväg?EU261/2004 tur att det finns.Klicka för att utvidga...