Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från SAS loungen på Landvetter.
Årets höstresa börjar nu med TK1800 till Istanbul.
Det är det första benet på en jordenruntresa i delvis första klass på eurobonuspoäng:)
IMG_0754.JPG

Sitter just nu i Al Dhabi loungen på Terminal 1 i Abu Dhabi. Det är denna lounge man får tillgång till om man är Star Alliance Gold och flyger med Turkish Airlines.

Good morning från Las Vegas McCarran och United Club vid D-gaterna på Terminal 3. Flyger hem via EWR, equipment change på andra benet, hade rad 1 men har nu hamnat på fjärde raden.

Plötsligt händer det! Under dessa år på BC så har jag hört talas om den beryktade torsdagskorven i SAS-loungerna, men av någon anledning så har jag aldrig lyckats få tag på någon, men nu dök de helt plötsligt upp. På väg till Chicago för att springa marathon på söndag.
Flighten är försenad pga tekniska problem, så får väl se när vi kommer iväg.

#latergram från Galleries First på LHR T5. Så tajt schema idag att jag inte ens hann med ett glas Skumpa

Nu ombord BA782 på väg till Arlanda.

Hej från SAS-loungen på GOT!
Var visst lite tjorv här i morse. En väska med sprängstoff påträffades i säkerhetskontrollen, så väska och ägare togs omhand.
Tydligen så kan sånt också hända om man varit på en konsert där det använts en hel del pyroteknik, sa de.

Nu bär det i alla fall upp mot Kiruna via ARN, två dagar senare än tänkt pga att min mor föll i badrummet natten till tisdag och det blev till att åka ambulans till akuten... Allt verkar vara ok med henne nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen