Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sidder i Aspire (Unspire? Transpire?) i CPH og venter på flyveren til Qatar. Verdens dårligste lounge? Kun for at arbejde eller for god plads har den værdi. Ingen varm mad, 1 vin, 1 øl, 1 juice o.s.v. - meget skrabet.Er på vej til SGN med QR.
Har fået STPC voucher fra QR så jeg tager en lur på hotellet imorgen. Fik upgrade fra monkey class til sæde 2E med Q-credits ved check-in, det gik meget let, jeg skulle vente 5 minutter på om de kunne nå at loade maden, men det gik fint da jeg var 3 timer forud. Flyet 65% fuldt. Vi er kun ca. 6 pax. i business
Helt värdelös lounge, håller med. Att QR ens vill associera sig med den. Å andra sidan är deras fjantiga "platinum lounge" i Doha knappt bättre.
Efter varje flygning jag gjort (15 senaste året) från cph till doha har jag mailat och klagat, dålig respons. Nu när dessutom Eventyr lounge öppnat borde det va no-brainer att ha loungen i ex-schengen istället.

Ett tips är att alltid gå till Al Mourjan biz lounge i Doha, även i monkey class, ifall du har status. Vid mina 4 senaste transit har priv club platinum räcket för access även på eco biljett.

Vart ska du vidare? Cph-doh och vice versa är ju aldrig fullt i business. Värre vidare mot HK, Sydney, Perth, Kuala Lumpur, BKK.

• Gilla
Reactions: pep
En hälsning från CIP-loungen i IST i väntan på TK 68 till BKK. Som vanligt gott om mat, dryck och... andra passagerare.
20170928_215928.jpg
20170928_220045.jpg

• Gilla
Reactions: Gus
Så er jeg i Vietnam Airlines nye Lotus lounge her på SGN domestic. Firmaet SASCO har leveret en god lounge, som er dejlig, rummelig, store vinduesfacader ud mod gate 1 og 2. Godt udbud af soft-drinks, 4 ølmærker, og to lokale vine. Masser af mad, men ingenting at hænge i julegranen. Skal med A321 tilbage til Hue og "kranen" efter job-interview i København. Det nye år (2017-2019) synes at bringe mig til Rwanda 6 trips. Har sikret mig at rejse på business :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen