Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från Austrian Airlines senator lounge F-gates Wien. Sist jag var här satt jag och väntade i 2h på att check in skulle öppna. Som tur var har jag bara handbagage idag. :)

c952ccb3a62e25accc89458e3275e571.jpg

Jobbar i kapp mailen i LH loungen på DUS på väg till MUC om några timmar. Det är lite Oktoberfestkänsla i hela Tyskland. Imorgon blir det inte mycket jobbat pga Oktoberfest hoppas inte incheckade väskan kommer bort för där är mina lederhosen.

Hälsning från Kiruna...
Dags att ta SK1045 ner till Stockholm för besök på bl a Stockholm Beer and Whisky Festival fr o m imorgon.

Tankarna far tillbaka en väldigt massa år när detta var vardag. Glamourösa resarlivet.
Så var man tillbaka i Aspireloungen igen.

Bara sista delen till Stockholm kvar. Skall bli skönt med några körabilveckor innan nästa flygtur.

Att boka det där flyget som går 0640 för att få lång tid i FCT verkar alltid vara en bra idé när man bokar. När klockan ringde 0330 idag kändes det som en sämre idé. Nu i guldloungen på Kastrup för lite frukost.
Efter att ha ätit frukost i loungen så ångrar jag mig alltid när jag väl är ombord och upptäcker att jag är för mätt för en andra frukost. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen