Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur är utbudet i denna lounge? Finns det dusch? Vet jag kommer ha en rätt lång tid att spendera på denna flygplats i september.
LOT loungen är alltid ganska full, och med irriterande få eluttag om man vill jobba därufrån. Preludium Loungen i mitten av Schengen-terminalen (bredvid McDonalds), som Sky Team och OneWorld använder, är större och fräschare, med duschar, och aldrig lika full som LOT loungen. Dock bara EBP eller Hon. Circle som kommer in där med biljett från Star Alliance, men man kan betala in sig med t.ex. Priority Pass eller Diners.

de45feec86b5bf0b24de509b5d910b87.jpg
Gofika i BCN på terminal två. Premiär för mig angående terminal 2. Sala VIP loungen är en bedagad skönhet. Stor lokal med lite folk. Mest smörgåsar men hygglig cava.

Hälsningar från United Club på Boston Logan Airport. Standard United upplägg men en av de första renoverade loungerna. Tar en break från semester och har en jobbdag med möten i Boston idag och nu åker jag till Toronto för en middag och möten i morgon.

Jag börjar känna Terminal B rätt väl här med ett antal American och United flighter senaste 3 åren från Logan. Dock visste jag inte hur uselt Air Canada har det här :(. Gate B1-B3 är ett lite område som inte hänger ihop med resten. Så nu måste jag gå ut och genom security igen :eek:

Hej från världens tredje sämsta flygplats, avnjuter ett glas rött i väntan på sk2550 till Stockholm. 11 pax i plus som det der ut och endast 2 rader, katastrof enligt mig. Sist hag tittade fanns 24 platser i go lediga/blockade. Ska räkna ombord och finns 10 eller fler tomma i go blir det klaga av då de borde ha 3 rader i plus.

20170802_173010.jpg

Air Canada Maple Leaf Loungen på den "amerikanska" sidan, eller "Transborder" som det heter. Min 14:40 avgång tillbaka till Boston är inställt, det var fullt på den försenade avgången innan och nu skall jag åka 16.15. Tveksam till att denna går i tid, så kvällsplanen som var Fenway Park och Boston Red Sox ryker nog..

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen