Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sen hälsning från Aspire loungen terminal 1 i manchester då jag redan boardat. De har ryckt upp sig rejält och tyckte frukosten var grym. På väg till Amsterdam via München med LH, sitter givetvis på 1F. Bojkottar BA och LHR ett tag till.

20170628_095442.jpg

Hälsning från British Airways Terraces lounge, Berlin Tegel. Väntar på mitt Aiberlin flyg ner till Frankfurt. Här är det lugnt och fint.
20170628_120356-1.jpg

Hälsning från Air Canadas lounge i Frankfurt. Trevlig lounge. Rätt lugnt med folk just nu.
Serveras lite varmmat. Kyckling med svampsås. Potatismos, soppa, någon pasta och lite smått och gott.
Själv väntar jag på Latam 705 som ska ta mig ner till Madrid. 1498664025194-1572620996.jpg

Så sista loungen för idag. Nu sitter jag i SAS business lounge i Köpenhamn. Rätt mycket folk här.
Men är väl den tiden på dygnet antar jag. Väntar på SK 414, som ska ta mig till Stockholm. Kollade av ifall det fanns något tidigare flyg som man kanske skulle kunna få plats på. Men det enda var den kärran som går 18:10, Men den är försenad och full, typ överfull, som hon i receptionen uttryckte det. Så jag var rätt körd där, så får väl slå sönder några timmar här.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen