Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skå Edeby Airport -Ekerö utanför Stocholm.
Utomhus Lounge i väntan på SAS DC-3 och en "First Class" rundtur runt STO... Coolt!

0582b2bc1bf23ad62217cb74ae355616.jpg

f66ba9e0227ccad9e657f513219712e6.jpg
Wow riktigt coolt!! Bilder?

Ot: Vet att jag påpekat det roliga med att senaste bilden och senaste texten visas på samma preview vilket såg ut så här nu. Haha jag funderade på hur fasiken de fått ner en 747 på Skå.

604f5402808eed46b7a3acf3d2d2227a.jpg

Hälsningar frå Cathay loungen på Bangkoks flygplats på väg tillbaka till Oslo. Checkin agenten frågade varför så mycket passagerare i world traveller plus till Oslo idag , good ticket deal svarade jag....

Då sitter jag i United Club på LAX Terminal 7 och tar en öl medan jag jobbar och tittar på US Open i golf. Avresa sent i kväll till Boise, ID men jag behövde nöta lite jobb så jag åkte hit. Funderare på att promenera över till TBIT för att testa Star Alliance loungen men det spelar inte större roll idag då jag skall bara jobba i 4t innan jag åker.

Stort eloge till Hilton LAX Airport som är trevliga och behåller mitt bagage över natten tills jag kommer tillbaka från Boise i morgon eftermiddag.

Last edited:
Hej från KRN!
Ibland blir det inte som man tänkt.... En månad hemma blev tre dagar.
Nu en snabbis ner till Göteborg och kolla upp lite saker, då en nära släkting drabbats av två hjärnblödningar. Fick veta det i fredags, dvs dagen efter att jag kommit hem från förra svängen till Göteborg.
Go-priser på 5-6.000 kr, men fanns bonusresor i Plus, så det blev att köra min första Mastercard Fly Premium då. 10k poäng + 332 kr...

SAS Gold Lounge på ARN T5 i väntan på SK161 kl 14:45 till GOT. Blev bumpad från 6D till 4E, då de verkar ha krympt Pluskabinen.
Indisk currysoppa serveras här, så får väl ta en sopplunch då.

Prag Menzies Longen, kom in via Diners
Här var det mycket mager utbud av något äta, mjukost, rostadbröd, juicer, läskautomaten trasig, teveksamt om det är värt att "offra" ett besök på denna lounge. Inga knivar att äta med.
Det är även tomt med gäster i loungen, det är bara jag. Skickar en varning besök inte denna lounge!
Kommer att åka med SK1768 och har favorit sätet 1D
IMG_1155.JPG

Hej från Lufthansa Senator lounge vid G24 i München. När herr Nilann och jag kom för en halvtimme sedan var det alldeles tyst, sex personer totalt. Nu börjar det att fyllas på, men fortfarande glest. Vi reser Lufthansa C till Göteborg i eftermiddag så det lär bli ett loungebesök även i K-piren.
Varmt i München idag, säkert 30 grader!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen